شنبه
۱۷ اردیبهشت
بازدید
۱۴۶۷
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

پرینت رنگی ارزان در تهران

پرینت رنگی از جمله اقدامات چاپ دیجیتال است که به منظور تبدیل تصاویر دیجیتالی به محصولات چاپی انجام می شود. انجام پرینت رنگی به کمک چاپ دیجیتال هزینه ی بیشتری را نسبت به پرینت رنگی به کمک سایر روش های چاپی مانند چاپ افست و ... دربر می گیرد؛ اما، چون معمولا برای تعداد محدود از چاپ دیجیتال استقاده می شود، در هزینه هایی که جهت تهیه پلیت چاپ صرف می شود صرفه جویی خواهد شد.

در انجام پرینت رنگی به کمک چاپ دیجیتال بلافاصله پس از ثبت سفارش و درخواستتان، امکان پرینت رنگی کار شما وجود دارد و همچنین این امکان را در اختیار قرار می دهد که بتوان در برگه ها و صفحات بعدی، تصاویر و یا محتوای صفحه را تغییر داد و هر صفحه را متفاوت از صفحه ی قبلی چاپ کرد که این امکان در سایر روش های چاپی مانند چاپ افست وجود ندارد.

هرچند که چاپ دیجیتال در تیراژ پایین انجام می شود؛ اما، اگر تعداد سفارشات پرینت رنگی از تعداد تعیین شده بیشتر باشد می توان پرینت رنگی را با هزینه ی کمتری انجام داد. مجموعه چاپ عصر تبلیغ با فعالیت در زمینه ی چاپ دیجیتال، انجام پرینت رنگی و پرینت سیاه سفید را بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با دستگاه های به روز خود انجام می دهد که شما می توانید جهت مشاهده قیمت های پرینت رنگی اینجا و همچنین ثبت سفارش پرینت رنگی ارزان در تهران اینجا کلیک کنید