یکشنبه
۲۲ آبان
بازدید
۴۹۲
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب ارزان

در برخی از مواقع ممکن است بنا به دلایلی امکان چاپ کتاب با تیراژ بالا و یا چاپ کتاب با هزینه ی بالا وجود نداشته باشد؛ اما، همچنان کیفیت چاپ اولویت باشد که در چنین مواردی به سراغ چاپ کتاب ارزان می رویم که برای این کار به چاپ دیجیتال احتیاج داریم. چاپ دیجیتال به دلیل وجود عدم محدودیت در حداقل تعداد چاپ کتاب، بهترین گزینه در چاپ کتاب ارزان بوده و در عین حال باکیفیت می باشد. از دیگر راهکارهای کاهش هزینه چاپ کتاب، انتخاب چاپ کتاب سیاه سفید بجای چاپ کتاب رنگی است که قیمت چاپ کتاب را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. 

انتخاب درست اندازه فونت، فاصله ی بین خطوط و ... از جمله مواردی است که اگر به درستی رعایت شود منجر به کاهش تعداد صفحات کتاب شده و در نتیجه چاپ کتاب ارزان تر خواهد بود. 

چاپ کتاب ارزان باید به گونه ای باشد که کتاب کیفیت خود را به خوبی حفظ کند؛ در واقع، کیفیت را بخاطر قیمیت از دست ندهیم. با کمک مشاوران مراکز چاپ و تبلیغات می توان انتخاب درست در زمینه انتخاب کاغذ، جلد و ... داشت که علاوه بر قیمت مناسب چاپ کتاب، کیفیت آن نیز حفظ شود.

مجموعه چاپ تبلیغات عصرتبلیغ علاوه برداشتن کادری مجرب و حرفه ای، با ارائه ی مشاوره حرفه ای و دقیق اطمینان شما را به طور کامل بدست می آورد. این مجموعه به دلیل استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه های چاپ دیجیتال، همواره در تمام زمینه های چاپ دیجیتال بالاترین کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتری ارائه می دهد. به همین علت می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای چاپ کتاب ارزان باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ می توانید با شماره 02166971578 تماس حاصل فرمایید؛ همچنین، برای اطلاع از قیمت های چاپ کتاب ارزان می توانید اینجا کلیک کنید.