سه شنبه
۱۰ آبان
بازدید
۴۷۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

قیمت چاپ کتاب

یکی از نیازهای ضروری بسیاری از اساتید، نویسندگان و ... چاپ کتاب است که این دسته از افردا معمولا از چاپ افست استفاده می کنند تا بتوانند در قیمت چاپ کتاب صرفه جویی کنند. از چاپ افست برای چاپ در تیراژ بالا(عموماً برای تیراژ بالای 1000 عدد) استفاده می شود و از چاپ دیجیتال برای چاپ کتاب در تعداد کم استفاده می شود. در این روش چاپی، چاپ کتاب با سرعت بالا انجام شده و همچنین از کیفیت چاپ کاسته نخواهد شد. استفاده از روش چاپ دیجیتال در تعداد کم (حتی یک عدد) منجر به کاهش قیمت چاپ کتاب شده و همچنین اگر چاپ در تعداد بالا(کمتر از حد چاپ افست) باشد، قیمت چاپ کتاب کمتر محاسبه خواهد شد. چاپ کتاب هم به روش چاپ دیجیتال و هم به روش چاپ افست علاوه بر در نظر گرفتن قیمت آن، کیفیت چاپ کتاب مهم ترین مسئله ای است که باید درنظر گرفت و باید دقت بسیار زیادی را در این زمینه لحاظ کرد.

با توجه به موارد گفته شده قیمت چاپ کتاب به همراه کیفیت خوب آن هم از نظر جنس کاغذ، چاپی که انجام شده، صحافی و ... در انجام چاپ مؤثر هستند که با توجه به این نکات، انتخاب یک مجموعه چاپ و تبلیغات خوب اصلی ترین ومهم ترین قدم در چاپ کتاب خواهد بود. مجموعه ی چاپ دیجیتال عصرتبلیغ با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه ها و همچنین با داشتن کادر حرفه ای خود و امکان ارائه ی مشاوره پیش از ثبت سفارش و دریافت شرح کامل درخواست مشتری، با انتخاب مناسب ترین کاغذ بهترین نتیجه را همراه با مناسب ترین قیمت چاپ کتاب را به مشتری ارائه خواهد داد.

جهت اطلاع از قیمت چاپ کتاب این مجموعه هم به صورت سیاه سفید و هم به صورت رنگی می توانید کلیک کنید و همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره 02166971578 تماس حاصل فرمایید.