دوشنبه
۴ مهر
بازدید
۶۰۴
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ سربرگ ارزان در تهران

یکی از مهم ترین اجزای ست اداری چاپ سربرگ است که کاربرد بسیار زیادی دارد. ادارات و سازمان ها از جمله جاهایی است که کاربرد چاپ سربرگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. انتخاب جنس و ضخامت کاغذ سربرگ، طراحی آن، رنگ هایی که در طراحی استفاده می شود متناسب با نوع کسب و کار و ویژگی ها و خدمات آن انجام می شود. در طراحی چاپ سربرگ باید نکات بسیاری رعایت شود که به بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

طراحی چاپ سربرگ در قدم اول باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد؛ سپس، برای چاپ به چاپخانه ارسال شود. در قدم بعدی طراحی باید به گونه ای باشد که از لبه ی کاغذ باید فاصله داشته باشد تا از برش در چاپ جلوگیری شود. ابعاد سربرگ با توجه به مقدار مطالبی که در سربرگ چاپ می شود تعیین شده و مطالب خیلی کوتاه و یا خیلی بلند برای چاپ سربرگ مناسب نخواهد بود. در برخی از موارد ممکن است برای زیبایی بیشتر چاپ سربرگ، پشت صفحه ی سربرگ نیز طراحی و چاپ می شود.

غالباً در ادارات، سازمان ها، شرکت ها و ... مکاتبات، نامه ها، قراردادها و برخی دیگر از نوشته ها بر روی سربرگ آن شرکت نوشته می شود که اعتبار ویژه ای به آن شرکت می بخشد؛ لذا، چاپ سربرگ یکی از اقدامات مهمی است که باید حتما انجام شود. یکی از راه های چاپ سربرگ ارزان و با کیفیت، چاپ در تیراژ پایین است که در اینصورت به کمک چاپ دیجیتال می توان کیفیت بسیار خوبی را در زمان کوتاه و با هزینه ای مناسب ارائه داد. مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ با چاپ سربرگ ارزان در تهران و کسب رضایت مشتری همواره بر اعتبار خود می افزاید. این مجموعه با سالها تجربه در زمینه چاپ دیجیتال و استفاده از بهترین دستگاه های چاپ همواره بهترین کیفیت را ارائه داده و رضایت مشتریان سبب افزایش اعتبار این مجموعه شده است. در این مجموعه می توان چاپ سربرگ ارزان را باکیفیت بسیار بالایی انجام داد. جهت اطلاع از هزینه های چاپ سربرگ ارزان در تهران می توانید اینجا کلیک کنید.