پنجشنبه
۲۶ خرداد
بازدید
۱۱۴۸
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ دیجیتال کاتالوگ گلاسه

کاتالوگ ها به صورت دفترچه هایی هستند که فهرست وار خدمات و یا محصولات آن کسب و کار را به صورت مختصر معرفی می کند. معمولا کاتالوگ ها را  یا شرکت ارائه دهنده خدمات و یا مسئول فروش در اختیار مخاطب قرار می دهد تا درباره تمامی خدمات و یا محصولات، شرکت، راه های ارتباطی و .. آشنا شوند. بطور کلی چاپ کاتالوگ شباهت بسیار زیادی با چاپ بروشور دارد؛ اما، با این تفاوت که بروشورها معمولا به بررسی کلی و جزئی یک محصول می پردازند اما در کاتالوگ محصولات به صور کلی بررسی می شوند. در چاپ کاتالوگ نیز مانند چاپ بروشور توجه به تصاویر به کار رفته و محتوای نوشته بسیار مهم بوده و همچنین رنگ های به کار رفته نیز تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند.

توجه به طرح های به کار گرفته شده در چاپ کاتالوگ از اهمیت زیادی برخوردار است. یک کالا یا خدمت معمولی در صورتی که با طرح های جذاب در کاتالوگ معرفی شود شانس فروش بیشتری را خواهد داشت. همچنین در کاتالوگ می توان علاوه بر محصولات، خود مجموعه تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات را نیز به خوبی معرفی کرد و با یک تیر چند نشان زد. 

امروزه کاتالوگ ها به یکی از مهم ترین ابزار های بازاریابی تبدیل شده اند و وجود آن ها به اعتبار بخشیدن به محصول و شرکت کمک بسیار بزرگی می کند. با توجه به گرانی کاغذ و افزایش هزینه تبلیغات معمولا برای چاپ کاتالوگ از چاپ دیجیتال استفاده می کنند تا به کمک این نوع چاپ، تعداد کمتری (تعداد مورد نیاز) کاتالوگ به چاپ برسانند. کاتالوگ ها برای اینکه جنس خوب و ماندگاری داشته باشند و با یکبار هزینه بتوان چند مرتبه از آن استفاده کرد، از چاپ دیجیتال کاتالوگ گلاسه استفاده می شود که گلاسه جزء مرغوب ترین کاغذهاست و سبب افزایش کیفیت کار شما خواهد شد.

مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ با 22 سال سابقه در زمینه چاپ دیجیتال با در اختیار داشتن بروزترین دستگاه‌ها و کادری مجرب و طیف گسترده خدمات دیجیتال در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات در کلیه پروژه‌‎های تبلیغاتی می‌باشد. در صورتی که نیاز به آماده سازی یک کاتالوگ فوق العاده برای محصولات و و یا خدمات خود هستید می توانید روی ما حساب باز کنید. برای شروع کافیست با کارشناسان ما با این شماره  02166971578  تماس حاصل نمایید.