پنجشنبه
۱۹ خرداد
بازدید
۱۴۳۸
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ دیجیتال کتاب سیاه سفید

ممکن است تا به حال حداقل یک بار به ذهنتان رسیده باشد که نوشته های خود را به صورت کتاب جمع آوری کنید و یا اگر مطالب و دانسته هایی را که دارید به شکل کتاب جمع آوری کنید تا درنهایت بتوانید با ویرایش آن و انجام اصلاحات کتاب خود را در تیراژ بالا به چاپ برسانید. در چنین مواردی چاپ دیجیتال کتاب سیاه سفید می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد؛ یعنی، شما می توانید به کمک چاپ دیجیتال تنها یک نسخه از کتاب خود را چاپ کنید و برای کاهش هزینه ی خود از چاپ دیجیتال کتاب سیاه سفید استفاده کنید.

معمولاً برای کتاب هایی که کمتر از تصویر در آن استفاده شده و یا صرفاً به نمایش نمودارهایی پرداخته که در آن تنها از یک رنگ استفاده شده است، حتی برای تیراژ بالا نیز چاپ دیجیتال کتاب سیاه سفید پیشنهاد می شود چراکه می توان با هزینه ی کمتر نتیجه ای بسیار خوب و باکیفیت را بدست آورد. از دیگر مزیت های چاپ دیجیتال کتاب می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد که علاوه بر کیفیت بالا، در زمان بسیار کمی نتیجه ی بسیار خوبی را تحویل می دهد.

مجموعه چاپ و تبلیغات عصر تبلیغ نیز با چاپخانه ی مجهز خود( بهترین و بروزترین دستگاه های چاپ) و همچنین کادر مجرب خود خدمات چاپ دیجیتال خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شما تحویل خواهد داد. شما می توانید پیش از ثبت سفارش خود از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هر زمان از شبانه روز به کمک سامانه ثبت سفارش آنلاین که بر روی سایت این مجموعه قرار دارد، سفارش خود را به راحت ترین شکل ممکن ثبت کنید. جهت دریافت مشاوره از این مجموعه می توانید با این شماره 02166971578 تماس حاصل فرمایید.