یکشنبه
۸ خرداد
بازدید
۱۲۹۹
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ دیجیتال کتاب رنگی

چاپ دیجیتال کتاب معمولا به دو صورت رنگی و یا سیاه سفید انجام می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد  چاپ کتاب سیاه سفید و همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید اینجا کلیک کنید. دلایل بسیار و متعددی می تواند وجود داشته باشد به سمت چاپ دیجیتال کتاب رنگی برویم. در چاپ کتاب رنگی، به دلیل وجود رنگ های موجود در طراحی  آن زیبایی و جذابیت کتاب چندین برابر می شود و تصور اینکه از کیفیت کتاب کاسته می شود کاملا نادرست و اشتباه است. با توجه به دستگاه های قدرتمند و بروزی که برای چاپ کتاب رنگی به کار میبریم چاپ دیجیتال کتاب رنگی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود.

مزیت بسیار خوبی که چاپ دیجیتال کتاب نسبت به چاپ کتاب به روش چاپ افست دارد این است که در چاپ دیجیتال چون محتوا به صورت مستقیم بر روی کاغذ چاپ می شود، کتاب امکان ایجاد تغییرات در حین کار دارد؛ اما، در چاپ افست، چاپ به کمک صفحه های چاپی انجام می شود و امکان ایجاد تغییر وجود نخواهد داشت؛ به همین علت نیز در چاپ دیجیتال کتاب در زمان نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد. به همین علت برای چاپ کتاب فوری و ارزان از چاپ دیجیتال استفاده می کنند.

همانطور که اشاره کردیم، چاپ دیجیتال کتاب رنگی دلایل متفاوت و بسیاری دارد که از جمله این دلایل، می توان به تکمیل کلکسیون شخصی اشاره کرد. برخی افراد کلکسیون کتاب های نفیس دارند و برای تکمیل آن لازم است تا چند تا از کتاب ها را چاپ کنند. به بدین صورت چاپ دیجیتال کتاب بسیار پرطرفدار خواهد بود. جهت مشاهده قیمت های چاپ دیجیتال کتاب رنگی می توانید اینجا کلیک کنید.