دوشنبه
۱۹ اردیبهشت
بازدید
۲۸۱۲
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ دیجیتال کتاب فوری

یکی از روش های چاپ کتاب به صورت دیجیتال است که مزیت های بسیاری نسبت به سایر روش های چاپ کتاب دارد. معمولا افرادی که می خواهند هرچه سریعتر کتابشان به چاپ برسد و یا به تعداد محدودی از کتابشان احتیاج دارند، از چاپ دیجیتال کتاب فوری استفاده می کنند؛ همچنین، این روش چاپ کتاب می تواند برای کسانی که به تازگی و برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب کرده اند بسیار مفید باشد؛ چراکه، پس از چاپ اولین جلد کتاب می توان اصلاحات ویرایستاری که ممکن است جامانده باشد را برطرف کرد تا بقیه کتاب ها به درستی به چاپ برسند. 

چاپ کتاب به صورت افست به دلیل وجود مراحل پیش تولید و تهیه فیلم و زینک طولانی تر از چاپ دیجیتال کتاب خواهد بود و به همین علت درصورتی که زمان زیادی جهت چاپ کتاب نباشد از چاپ دیجیتال کتاب فوری استفاده می شود؛ در چاپ دیجیتال کتاب پس از ثبت سفارش عملیات چاپ کتاب آغاز می شود.

هرچند که مزیت های چاپ دیجیتال کتاب زیاد باشد؛ اما، زمانی که تعداد کتاب زیاد باشد بهتر است از چاپ افست استفاده شود(چاپ کتاب تیراژ بالا به روش چاپ افست مقرون بصرفه تر از چاپ دیجیتال آن خواهد بود).

چاپ دیجیتال عصرتبلیغ با  توجه به درخواست و سفارش شما، چاپ کتاب را با بالاترین کیفیت و ظرافت و تمیزی و همچنین مناسب تریم قیمت انجام می دهد. این مجموعه با مجهز کردن چاپخانه خود روزانه به طور متوسط 75 هزار برگ از کتاب را در سریعترین زمان ممکن به چاپ می رساند.