سه شنبه
۲۳ فروردین
بازدید
۲۱۱۳
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

پرینت سیاه سفید در مرکز تهران

معمولا برای انتقال اطلاعاتی که در فایل به صورت متن، تصویر، نمودار و... هستند از چاپگر(پرینتر) استفاده می شود که می توان پرینت (چاپ) را به دو صورت پرینت رنگی و پرینت سیاه سفید انجام داد که با توجه به محتوای فایل خود که اگر بیشتر متن باشد و تصاویر اهمیت زیادی نداشته باشند از پرینت سیاه سفید و زمانی که محتوای فایل بیشتر شامل تصویر و نمودارهای مهم باشد از پرینت رنگی استفاده می شود. بطور کلی پرینت سیاه سفید مقرون به صرفه تر و کاربردی تر از پرینت رنگی است که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان برای جزوات درسی و یا حتی صفحاتی از کتاب از آن استفاده می کنند. چاپ عصر تبلیغ واقع در مرکز تهران دسترسی را برای همه ی افراد آسان کرده و به راحتی می تونن سفارش خود را ثبت کنند.

با توجه به شیوع کرونا و همه گیری این ویروس، سفارش دهی پرینت سیاه سفید نسبت به زمان گذشته سخت تر شده و بهتر است تا زمان بیشتری را در خانه بگذرانند تا  برای هر مرتبه سفارش از خانه خارج شوند. چاپ عصرتبلیغ با قابلیت سفارش آنلاین در تمام ساعات شبانه روز در خدمت مردم بوده و سفارش آن ها را به سادگی و در هر زمان دریافت می کند و سفارش را درب منزل تحویل می دهد.

بسیاری از افراد نیز از پرینترهای خانگی جهت انجام پرینت سیاه سفید استفاده می کنند اما برای تعداد زیاد پرینترهای خانگی نمی توانند به خوبی عمل کنند و بهتر است از دستگاه های صنعتی برای پرینت در حجم و تعداد بیشتر استفاده کرد. مجموعه چاپ عصر تبلیغ با استفاده از پرینترهای صنعتی حرفه ای بهترین کیفیت را در کمترین زمان ارائه می دهد. جهت سفارش پرینت سیاه سفید می توانید اینجا کلیک کنید.