پنجشنبه
۲۰ شهریور
بازدید
۲۶۵۷
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب دیجیتال تهران

"چاپ کتاب دیجیتال خود را در تیراژ کم و پایین با خیال راحت به ما بسپارید"

مجموعه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ یکی از کاملترین و بزرگترین مجموعه چاپ دیجیتال کتاب در تهران است که امکان محاسبه و ثبت سفارش آنلاین کتاب را برای شما ناشرین، مولفین و همکاران عزیز فراهم نموده است. مجموعه ما این امکان را دارد که چاپ کتاب دیجیتال شما را در تیراژ کم و پایین به چاپ برساند. ما این تعهد را می‌دهیم چاپ کلیه کتابهای شما را در قطع رحلی، وزیری، رقعی، جیبی و پالتویی و حتی سایزهای دیگر به صورت چاپ دیجیتال و چاپ افست با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به چاپ می‌رسانیم.

ليست قيمت چاپ کتاب ديجيتال (كليه قيمتها به تومان مي باشد).

1 چاپ کتاب رحلی 210×297 1000 برگ به بالا 250 ثبت سفارش
2 چاپ کتاب وزیری 245×175 1000 برگ به بالا 200 ثبت سفارش
3 چاپ کتاب رقعی 210×148 1000 برگ به بالا 185 ثبت سفارش
4 چاپ کتاب جیبی 108×148 1000 برگ به بالا 150 ثبت سفارش

جهت اطلاع از لیست قیمت چاپ برای همکاران و ناشران جهت عقد قرارداد پس از ثبت نام درسایت با عصر تبلیغ تماس حاصل فرمایید که پنل شما به کاربر همکار تغییر کند.

ما به راحتی می‌توانیم چاپ آنلاین دیجیتال کتاب شما را از یک جلد تا چند به بالا در سریع‌ترین زمان در هر مکانی در تهران به صورت ارسال اسنپ و یا در سرتاسر کشور از طریق ارسال پست تحویل نمایم.

 

یکی دیگر از امکانات چاپ دیجیتال عصر تبلیغ  چاپ کتاب شما به غیر از چاپ کتاب دیجیتال سیاه و سفید چاپ کتاب دیجیتال به صورت رنگی می‌باشد که در مقالات بعدی به طور کامل آن را بررسی می‌کنیم.

قبل از چاپ کتاب دیجیتال در ارسال فایلهای کتاب دقت لازم را داشته باشید که فقط فایل متن را برای چاپ به صورت PDF و فایل جلد را به صورت jpg ارسال نمایید.