چهارشنبه
۱۹ شهریور
بازدید
۳۱۰۱
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ سربرگ A4، A5 ارزان و فوری در تهران

"تخفیف حمایتی در سال 99 برای چاپ سربرگ یکرو رنگی A4 ،A5 تحریر 80 گرمی شروع شد"

"چاپ سربرگ رنگی A4، A5 تحریر 80 گرمی آنلاین ارزان شد"

آغاز تخفیف به مدت 24 ساعت در گروه چاپ دیجیتال محصول چاپ سربرگ یکرو A4 ،A5  تحریر 80 گرمی از تاریخ 19 شهریور 99 به مدت یکروز آغاز شد.

ليست قيمت چاپ ديجيتال رنگي تحریر 80 گرمی (كليه قيمتها به تومان مي باشد).

سفارش

1

چاپ سربرگ A4 آنلاین

1 تا 20 

210×297

2500

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A4 آنلاین

21 تا 500

210×297

1700

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A4 آنلاین

500 تا 1000

210×297

1500

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A4 آنلاین

1000 برگ به بالا

210×297

1500

ثبت سفارش

2

چاپ سربرگ A5 آنلاین

1 تا 20 

210×148

1250

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A5 آنلاین

21 تا 500

210×148

850

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A5 آنلاین

500 تا 1000

210×148

750

ثبت سفارش

چاپ سربرگ A5 آنلاین

1000 برگ به بالا

210×148

750

ثبت سفارش

چاپ سربرگ اداری چیست؟

سربرگ‌ها به طور کلی در دو سایز A4 و A5 طراحی و چاپ می‌شود اما کوچک‌تر از این ابعاد در گروه برگه‌های یادداشت A6 هم می‌تواند باشد.که برای نوشتن نامه‌ها و مکاتبات کوتاه از سربرگ A5 و مکاتبات و نامه‌نگاری با متن بیشتر از سربرگ A4 استفاده می‌شود.

در ابتدای معرفی سربرگ لازم به ذکر است برای تاسیس هر شغل و کسب کاری در هر جای که هستید نیاز به چاپ ست اداری که شامل: سربرگA4، سربرگA5، یادداشت، کارت ویزیت، پاکت نامه، پاکت اداری A4 و پاکت اداری A5 دارید.

از مهمترین موارد گفته شده در بالا چاپ سربرگ اداری در سایز A4، A5 و کارت ویزیت است که مهترین لازمه برای کسب کار شما محسوب می‌‌شود که شما برای ارسال تمام مکاتبات خود نیاز از سربرگ و معرفی خود و کسب و کار خود از کارت ویزیت استفاده می‌کنید.

چاپ سربرگ در سال 99 بسته به سایز آن دارد که شما سربرگ خود را در چه سایزی و چه نوع کاغذی چاپ نمایید. چاپ سربرگ را می‌تواند در سایز A4، A5 بر روی کاغذ تحریر 80 گرمی، 100 گرمی و یا 120 گرمی چاپ نمایید. اگر در چاپ سربرگ اداری خود حساسیت دارید و از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید می‌توانید آن را بر روی کاغذ فانتزی کتان در گرماژ 80 گرم و یا 100 گرمی چاپ نمایید. هر چه شما به چاپ سربرگ خود در مکاتبات اهمیت بیشتری بدهید باعث نشان دادن جایگاه شما در کسب و کار شما می‌شود.

نحوه چاپ سربرگ A4 ،A5:

چاپ سربرگ اداری می‌تواند به صورت افست 4 رنگ و یا تک رنگ بسته به بودجه شما باشد.

چاپ سربرگ ارزان:

برای چاپ سربرگ ارزان به صورتی که نیاز به تعداد کمتر در چاپ آن باشد بهترین روش چاپی برای سربرگ در سایز A4 ،A5 چاپ دیجیتال آن است که شما میتوانید در هر تیراژ و یا هر تعداد بسته به نیاز خود آن را چاپ نمایید. چاپ دیجیتال عصر تبلیغ واقع در مرکز شهر تهران میدان انقلاب این تعهد را به شما می‌دهد چاپ سربرگ شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت از زمان دریافت فایل سربرگ به صورت آنلاین تا تحویل از طریق ارسال با اسنپ آن را برای شما به انجام برساند.

چاپ ست اداری و سربرگ به صورت افست:

یکی دیگر از مواردی که می‌توان برای چاپ سربرگ و داشتن یک ست اداری خوب و با کیفیت داشت چاپ آن به صورت افست است.

چاپ سربرگ و ست اداری به صورت افست در فرم عمومی چیست:

در توضیح این مورد که شما به چه شکل می‌توانید با پایین‌ترین قیمت چاپ سربرگ یا ست اداری خود را انجام دهید از طریق فرمهای عمومی در افست است به طوری که اگر شما حساسیت زیادی در چاپ سربرگ و ست اداری از نظر نمونه رنگ نداشته باشید می‌توانید آن را در فرمهای عمومی چاپ نمایید.

چاپ سربرگ و ست اداری به صورت افست در فرم اختصاصی چیست:

در صورتی که به چاپ سربرگ و ست اداری خود حساسیت زیادی دارید و لازم است که نمونه رنگ فایل شما باید حتما با نمونه کار چاپ شده مطابقت داشته باشد باید آن را به صورت اختصاصی در دو فرم چاپی که فرم اول شما چاپ سربرگ A4، A5، چاپ پاکت نامه ملخی، چاپ پاکت اداری A5 و یادداشت است چاپ و در فرم دوم در صورتی که نیاز به پاکت A4 داشته باشید به دلیل اندازه نبودن گسترده فایل پاکت باید آن را جداگانه چاپ نماید. در چاپ سربرگ و یا پاکت به صورت اختصاصی اگه برای بهتر دیده شدن آن نیاز به طرح قالب خاصی داشته باشد می‌توانید طرح قالب خود را ساخته و آن را از طریق دستگاه لترپرس طبق نمونه فایل و کار چاپ شده آن را آماده کنید.

بهترین نوع کاغذ برای چاپ سربرگ و ست اداری:

در این روزهای که به دلیل گرانی کاغذ بعضی از سفارش‌دهندگان و همکاران ما برای پایین در آمدن و ارزان شدن قیمت در چاپ سربرگ A4 ،A5 و ست اداری آن را برروی کاغذ ایرانی چاپ می‌نمایند که ما به هیچ عنوان به دلیل افت شدید در چاپ و کیقیت آن را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. بهترین پیشنهاد ما به شما برای چاپ سربرگ و ست اداری در صورت نخواستن صرف بودجه در افست به دلیل بالا تمام شدن هزینه آن ما به شما برای چاپ سربرگ و ست‌اداری چاپ دیجیتال را پیشنهاد می‌دهیم. شما میتوانید در چاپ دیجیتال سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه خود را در هر تیراژی که نیاز داشته باشید به چاپ برسانید.

قیمت طراحی سربرگ و ست اداری چگونه محاسبه می‌شود:

ابتدا برای داشتن طرح یک سربرگ، کارت ویزیت و یا ست اداری به یک طرح خوب و قوی که نشان از موقعیت و جایگاه شما در کسب و کارتان است حساسیت زیادی داشته باشید. قیمت طراحی در هر یک از موارد بالا متغییر و توافقی می‌باشد. هدیه ما به شما درصورتی که سربرگ و مست اداری خود را به صورت اختصاصی چاپ نمایید مجموعه ما برای طراحی ان از شما هزینه‌ایی دریافت نمی‌کند و تا جلب نشدن رضایت شما از طراحی با اتودهای مختلف آن را برای شما اجرا می‌نماید.

روش چاپ سربرگ وست ادرای:

شما به دو صورت می‌توانید چاپ سربرگ A4 ،A5 و ست‌ادرای به صورت اختصاصی و یا دیجیتال آن را چاپ نمایید در صورتی که سفارش شما اختصاصی یا دیجیتال باشد می‌توانید آن را دورو چاپ نمایید. در صورتی که سفارش شما در فرم عمومی چاپ شود فقط می‌توانید سربرگ و کارت ویزیت خود را دورو چاپ نمایید به دلیل عمومی بودن فرم نمی‌توانید پاکت اداری خود را دورور چاپ نمایید.

تفاوت چاپ فرمهای عمومی و اختصاصی برای چاپ سربرگ و ست‌اداری:

در فرم عمومی به دلیل محدویت در چاپ و قرارگرفتن چند کار در کنار هم برای چاپ سربرگ در سایز A4 ،A5، پاکت دیگر نمی‌توان به دلیل چاپ کردن فرم به صورت نرمال آن را به رنگ مورد نظر نزدیک کرد اما در چاپ اختصاصی می‌توان سربرگ و ست اداری خود را 4رنگ و رنگ پنجم طلایی و نقراه‌ایی و یا حتی رنگ‌های متالایز می‌توایند کار خود را چاپ نمایید.

مشخصات چاپ برای سربرگ A4:

  • سایز واقعی در سربرگ A4  باید 21x29.7 سانتی متر (210x297 mm) باشد.

  • برای طراحی سربرگ A4 لوگو و سایر نوشته های مهم خود را 5 میلیمتر از اطراف فاصله دهید.

  • چاپ سربرگ A4 طبق موارد گفته شده می‌تواند به صورت فول رنگی و یا تک رنگ باشد.

  • پیشنهاد ما به شما برای چاپ سربرگ A4 استفاده از تحریر 80 گرم است.

  • محاسبه قیمت سرچسب در چاپ سربرگ A4 بسته به تیراژ آن متغییر و توافقی می‌باشد.

  • در صورت نیاز به چاپ سربرگ A4 به صورت متالایز و رنگ پنجم طلایی و نقره‌ایی فایل خود را به تلگرام مجموعه ارسال نمایید.

  • ارسال فایل برای چاپ سربرگ A4، A5، کارت ویزیت به صورت آنلاین امکانپذیر است.

  • قیمت چاپ سربرگ A4، کارت ویزیت در لیست قیمت به تومان می باشد.

  • تحویل سفارش سربرگ A4 میتواند به دلیل در نظر گرفتن محل چاپخانه برای دست راس بودن راحت برای تمامی مشتری عزیز که در میدان انقلاب در مرکز شهر تهران قرار گرفته است باشد یا ارسال آن از طریق پست یا باربری به هر نقطه از ایران یا به روش استپ باکس به تمام نقاط تهران انجام شود.

مشخصات چاپ برای سربرگ A5:

  • سایز واقعی در سربرگ A5 باید 21x14.8 سانتی متر (210x148 mm) باشد.

  • برای طراحی سربرگ A5 لوگو و سایر نوشته های مهم خود را 5 میلیمتر از اطراف فاصله دهید.

  • چاپ سربرگ A5 طبق موارد گفته شده می‌تواند به صورت فول رنگی و یا تک رنگ باشد.

  • پیشنهاد ما به شما برای چاپ سربرگ A5 استفاده از تحریر 80 گرم است.

  • محاسبه قیمت سرچسب در چاپ سربرگ A5 بسته به تیراژ آن متغییر و توافقی می‌باشد.

  • در صورت نیاز به چاپ سربرگ A5 به صورت متالایز و رنگ پنجم طلایی و نقره‌ایی فایل خود را به تلگرام مجموعه ارسال نمایید.

  • ارسال فایل برای چاپ سربرگ A4، A5، کارت ویزیت به صورت آنلاین امکانپذیر است.

  • قیمت چاپ سربرگ A5، کارت ویزیت در لیست قیمت به تومان می باشد.

  • تحویل سفارش سربرگ A5 میتواند به دلیل در نظر گرفتن محل چاپخانه برای دست راس بودن راحت برای تمامی مشتری عزیز که در میدان انقلاب در مرکز شهر تهران قرار گرفته است باشد یا ارسال آن از طریق پست یا باربری به هر نقطه از ایران یا به روش استپ باکس به تمام نقاط تهران انجام شود.

بیشترین موارد مصرف چاپ سربرگ می‌تواند برای مشاغلی زیر باشد:

1- چاپ سربرگ A4، A5 برای وکالت.

2- چاپ سربرگ A4، A5 برای تمام شرکتها.

3- چاپ سربرگ A4، A5 یا همان سرنسخه برای تمامی پزشکان.

4- چاپ سربرگ A4، A5 برای ادارات دولتی و خصوصی.

5- چاپ سربرگ A4، A5 برای تمامی فروشگاهای مواد غذایی.

6- چاپ سربرگ A4، A5 برای پیش نویس قرارداد و قرارداد بین شما و مشتری.

7- چاپ سربرگ A4، A5 برای مدارس.

8- چاپ سربرگ A4، A5 برای مهدکودکها.

9- چاپ سربرگ A4، A5 برای روانشناس‌ها.

10- چاپ سربرگ A4، A5 برای مراکز تجاری.

11- چاپ سربرگ A4، A5 برای دفترخانه‌ها و دفاتر اسناد رسمی و ...

نحوه سفارش گیری در چاپ سربرگ:

ابتدا در قسمت محصولات و خدمات به بخش چاپ دیجیتال مراجعه نماید و محصول چاپ سربرگ  را انتخاب نماید با ورود به بخش سفارش‌گیری سربرگ آنلاین نوع کاغذ را 80 گرمی بعد سایز آن را A4 و نوع سفارش خود را یکرو انتخاب فایل خود را در سایت آپلود کنید و از این تخفیف شگفت انگیز لذت بهرمند شودید.

مجموعه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ در تهران و قرار گرفتن در مرکز شهر برای دسترسی سریع و راحت شما در تلاش است تا با ارایه این تخفیف و قراردادن محصول در سفارش آنلاین خود با عنوان چاپ سربرگ یکرو A4، A5  تحریر 80 گرمی  به پایین‌ترین قیمت جهت حمایت از تمام کسب و کارها قدمی در این دوران برداشته باشد.