دوشنبه
۵ آذر
بازدید
۱۱۲۳۲
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

پلات و لمینت

تعریفی از پلات گرفتن و چاپ کردن پوستر:

پلات کردن و یا بهتر است بگوییم چاپ عکس، پوستر، نقشه و یا سازه های نمایشگاهی، استند، رول آپ و غیره استفاده می شود را می گویند که یک چاپخانه دیجیتال حرفه ایی باید با دارا بودن یک پلاتر خوب با هدهای سالم و اور برای چاپ پوستر و عکس با کیفیت بالا برای ارایه به مشتری را در اختیار داشته باشد. ما در مجموعه چاپ عصر تبلیغ با دارا بودن تجهیزات روز و دستگاهای مدرن در این صنعت آماده ارایه خدمات به شکل کاملا مطلوب و عالی به مشتریان خود هستیم. قیمت و تعرفه لیست پلات با قیمتی مناسب و کیفیت بالا توسط ارسال آنلاین فایل از طریق سایت را برای شما فراهم کردیم که دیگر نگرانی در مورد چاپ کارهای چاپی خود نداشته باشید.

لطفا برای استعلام قیمت پلات و لمینت در تیراژ بالاتر کافیست به کارشناسان ما در مجموعه عصر تبلیغ تماس داشته باشید ما در مجموعه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ انواع خدمات پلات و لمینت گرم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما خواهیم داد. بهترین ها را از عصر تبلیغ بخواهید.

تعریف از لمینت

تعریفی از لمینت: یکی از سریع ‌ترین و ساده ‌ترین روش‌های محافظت از محصول چاپ شده در برابر رطوبت، کثیفی، نور، آب و غیره می باشد. منظور از لمینت کردن چسبیدن لایه‌ شفاف پلاستیکی بر دو طرف یک کار چاپی شده است، که از آن در برابر آسیب‌های محیطی، محافظت کند و کار چاپ شده ‌‌نهایی در برابر آب، گرد و غبار و پارگی مقاوم می گردد. لمینت کردن کار چاپ شده توسط پلات جلوگیری از چروکیدگی، لک‌ شدن، سیاه شدن ، خط و خش و پریده رنگ، جای اثر انگشت و سایر آسیب‌های موجود در محیط، برای کار چاپ شده توسط پلات را می‌شود. لمینت قسمتی از کار انجام شده پس از چاپ توسط پلاتر که همان پلات کردن است می باشد که توسط روکش پلاستیکی رو کار رو می پوشانند.

این اهداف به شرح زیر است: 

محافظت از مرکب بر روی سطح چاپ شده در برابر سایش و عوامل دیگر ، افزایش ضخامت سطح چاپ شده برای استحکام بیشتر و جلوگیری از جمع شدن و لوله شدن سطح ، براق کردن سطح و ایجاد شفافیت در رنگ یا مات کردن آن در برابر انعکاس نور یا ایجاد جلوه های هنری و … . 

از لحاظ روش ها و فرآینده های لمینت (پلات و لمینت) کردن اصولا تقسیم بندی های خاصی در بازار کار وجود دارد. برای مثال براق و مات یا سرد و گرم ، اما کلا مفهوم این روش در بردارنده پوشش با سطوح پلاستیکی است. سطوح پلاستیکی هم البته در این جا ویژگی های خاصی دارند از لحاظ، ضخامت (برحسب میکرون) و ابعاد (رول یا شیت بسته به نوع دستگاه).

لیمنت مات و لمینت براق حرارتی چیست؟ لمینت گرم یکی از بیشترین و متداول ترین روش لمینت به حساب می آید که  روکش پلاستیکی را با حرارت و دمایی مشخص بر روی سطح کا رچاپ شده توسط پلات می پوشانند. این روکش توسط دستگاه رول که ما این دستگاه را بیشتر در چاپخانه هایی  دیجیتال دارند می توان یافت. که به این روش با کشیدن روکش مات و براق بر روی کار چاپ شده توسط پلاتر و پلات کردن کار باعث جلوگیری از صدمه رسیدن به آن می شود.

لیمنت مات و لمینت براق سرد چیست؟ با این روش اکثرا برای جلوگیری از خط و خش افتاد بر روی کار چاپ شده توسط دستگاه پلاتر و چاپ پوستر و چاپ عکس و سازه های نمایشگاهی به دلیل کمتر هزینه کردن استفاده می شود.که میتوان گفت همان شرایط کار سلفون کشی میباشد.

همکاران ما در عصر تبلیغ آماده ارایه خدمات: پرینت رنگی، چاپ دیجیتال رنگی، پرینت سیاه و سفید، پلات، چاپ پوستر، چاپ نقشه، لیمنت (مات-براق)، اسکن، طراحی، صحافی(سیمی-گالینگور-جلد سخت-شومیز و ...)، کارت ویزیت دیجیتال، چاپ سربرگ، کاتالوگ، چاپ بروشور، پوستر  و  پرینت رنگی A4، پرینت سیاه و سفید A4، پرینت سیاه و سفید ارزان، پرینت رنگی ارزان، پرینت رنگی کاغذ گلاسه، پرینت کاغذ کوتد، پلات، لمینت، چاپ پوستر، پرینت ارزان97، پرینت رنگی میدان انقلاب، پرینت سیاه و سفید میدان انقلاب می باشیم.