شنبه
۲۴ شهریور
بازدید
۵۷۵۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب شما با کیفیت عالی انجام میدهیم:

کتاب شما را با کیفیت عالی چاپ میکنیم

یکی از دغدغه های نویسندگان پس از نگارش کتاب، مقوله چاپ آن می باشد تا به بهرین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد.

دانشجویان و نویسندگان زمانی می توانند حاصل زحمات خود را بابت نگارش کتاب به ثمر رسیده ببینند که کتاب آنها با عالی ترین کیفیت به چاپ رسیده باشد. و در اختیار مردم قرار داده شود تا از آن استفاده. کتاب باید از طریق مجاری قانونی و رسمی اثر علمی خود را انتشار دهند..

چاپ کتاب

چاپ کتاب از اقدامات ارزشمند در خصوص تقویت رزومه علمی می باشد و اغلب دانشجویان دوست دارند تا پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. و از امتیازات آن در رزومه خود بهره ببرند.

پایان نامه معمولا  اثری است که تا همیشه در ذهن  یک دانشجو و فارق التحصیل ماندگار خواهد بود. برای اینکه بتوانیم پایان نامه را به صورت عینی و واقعی هم ماندگار و ثبت کنیم میتوانیم آن را به کتاب تبدیل کرده و به صورت واقعی اثری ماندگار از خود داشته باشیم. با تبدیل پایان نامه به کتاب، کتاب شما در کتابخانه ی ملی و ارشاد و فیپا ثبت شده و همچنین کتابخانه ملی 2 نسخه از آن را برای خود نگه میدارد تا بتواند در اختیار خوانندگان و یا منابع اطلاعاتی دیگر قرار دهد. برای آسان کردن روند تبدیل پایان نامه به کتاب پایان نامه ی شما را به صورت فایل گرفته و آنرا فرمت کتاب میکنیم سپس طراحی جلد را انجام داده و برای دریافت مجوز های مختلف به وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال کرده و شابک و فیپا را دریافت کرده و سپس به چاپ خواهیم رساند.

با توجه به اینکه 70 درصد نمره قبولی آزمون دکترای وزارت علوم، 30 درصد نمره قبولی آزمون دکترای وزارت بهداشت و 25 درصد نمره قبولی آزمون دکترای دانشگاه آزاد به مصاحبه اختصاص داد، با چاپ کتاب و یا تبدیل پایان نامه به کتاب، می توانید شانس خود را در این مصاحبه افزایش دهید. چاپ کتاب علاوه بر افزایش سوابق علمی مولف فرصت فروش کتاب مورد نظر در بازار را نیز فراهم می آورد به طوری که در صورت جذابیت موضوع هم از طریق خود انتشارات و نمایشگاه های کتاب و هم از طریق فروشگاه های کتاب مانند فروشگاه های آنلاین از سوی مخاطبان مورد توجه قرار می گیرد.

مراحل چاپ کتاب چیست؟

  • طراحی جلد مناسب موضوع کتاب
  • ویراستاری
  • صفحه آرایی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • تهیه شابک فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات خانه کتاب
  • چاپ کتاب در تیراژهای دلخواه تان به منظور پایین اوردن هزینه برای دانشجویان عزیز در تیراژ 10 تایی و 20 تایی صورت می پذیرد که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ویرایش کتاب

ویرایشات کتاب شامل اصلاح و تصحیح غلط های املایی و همچنین ایرادات نگارشی میشود که برای چاپ کتاب میبایست به آن توجه داشته و سعی کرد که کمترین ایرادات املایی در کتاب وجود داشته باشد. یکی از مشکلاتی که بوجود میاید این است که در پاره ای ازموارد اگر خوب ویراستاری انجام نشود کتاب را که میخوانیم مثلا در ان نوشته شده: ” در این پایان نامه ….” که میبایست نوشته شود “در این کتاب…” و چندین لغت مهم دیگه که ویراستارباید حتما به آن توجه کند.

چاپ کتاب با کیفیت عالی

کیفیت در عمل تحت تاثیر عوامل متعدد و متنوعی قرار دارد. این عوامل به طور کلی به دو گروه عوامل محیطی و داخلی تقسیم می‌گردند. عوامل محیطی، عواملی هستند که بر کیفیت محصول موثر واقع شده و تحت کنترل مدیریت سازمان قرار ندارند، و گروه دوم بیانگر عواملی هستند که ضمن تاثیر بر کیفیت ، در اختیار مدیریت قرار دارند. از جمله این عوامل نیروی انسانی موجود در هر سازمان است ، که به عنوان محتوای سازمان و عاملی استراتژیک ، از جمله مهمترین عوامل موثر بر کیفیت می‌باشند.

عوامل مختلفی می تواند بر روی کیفیت چاپ کتاب تاثیر بگذارد مانندهزینه های که برای چاپ کتاب در نظر گرفته می شود مانند تعداد صفحات، قطع کتاب و تیراژ کتاب مشخص می گردد. کاغذ مورد استفاده جهت چاپ کتاب و رنگی یا سیاه و سفید بودن کتاب نیز از مولفه های مهم در تعیین هزینه چاپ کتاب می باشد. محتوای کتاب جهت انجام صفحه آرایی ویراستاری و طراحی جلد نیز در تعیین هزینه چاپ کتاب موثر می باشد.

آیا میدانید  داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی چقدر اهمیت دارد؟

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسار کم میتوانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند.از انجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد،در مصاحبه دکتری و آزمون های استخدامی،پوئن مثبت محسوب میشود،لذا چاپ عصرتبلیغ  به همه عزیزانی که پایان نامه ی خود را در دست دارند توصیه می کند آن را به کتاب تبدیل کنند.

تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکان پذیر است.کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه،قصد چنین کاری رو دارند لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلا بالای 1000 جلد چاپ کنند.آنها میتوانند کتاب خود را درتیراژهای کم مثلا 30 یا 60 جلد چاپ کنند و البته در کتاب چاپ شده ،تیراز 1000 جلد نوشته شود و چیزی از اعتبار کتاب نمیکاهد.همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی،در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری،شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود

چاپ رنگی ارزان و با کیفیت در تیراژ کم و پایین برای چاپ سربرگ،چاپ کتاب تیراژ پایین، چاپ جلد کتاب، پرینت انواع پایان نامه ،پرینت پایان نامه دانشجویی، تعرفه چاپ کتاب، چاپ بروشور،چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت دیجیتال)کارت ویزیت در تیراژ 100عدد(،(کارت ویزیت در تیراژ 500 عدد)، پرینت رنگی ارزان، پرینت رنگی A4، پرینت رنگی میدان انقلاب، پرینت سیاه سفید، چاپ سیاه و سفید، پرینت سیاه و سفید ارزان، پرینت پایان نامه،  پرینت مقاله، در تیراژ بالا و یک دستگاه کونیکا مینولتا 452 برای چاپ و پرینت رنگی بر روی کاغذ تحریر جهت چاپ و پرینت سربرگ رنگی، سربرگ رنگیA4، سربرگ رنگیA5، پاکت، یک دستگاه برش دیجیتال، دستگاه چاپ پلات جهت چاپ پوستر A2، چاپ پوستر B2، چاپ پوستر A1، چاپ پوستر B1، چاپ پوستر A0، چاپ پوستر تبلیغاتی یک دستگاه لمینت جهت لمینت مات و لمینت براق می باشد. که شما به راحتی میتوانید با ثبت نام در سایت و سفارش آنلاین چاپ کلیه سفارشات چاپی خود از طریق سایت از امکانات این مجموعه بهرمند گردید.