چهارشنبه
۲۱ شهریور
بازدید
۵۸۴۵
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

مطالبي در خصوص چاپ پوستر

چاپ پوستر یا همان بهتر پلات و لمینت

 پوسترهاسلطان فضاهای داخلی شما به حساب می آیند

 در صورتی که قصد استفاده از فضای داخلی را دارید پوستر  بهترین انتخاب به حساب می آیند. در صورتی که رنگ، ابعاد، طرح و کیفیت چاپ پوستر در اختیار باشد بدون شک یک پوستر هم در زمینه ی انتقال پیام و مفهوم قویتری  خواهد داشت و هم در جنبه های تبلیغاتی بیشتری دارد.

هر چند امکان روکش کردن پوستر ها با لمینت و سایر نمونه ها موجود است اما برای کاغذهای قطور(200 گرم به بالا) ما توصیه نمی کنیم. باری؛ اگر کاری تک رنگ دارید و علاقه مند به استفاده از روکش ها هستید لمینت های مات گزینه های مناسب به نظر می رسند. در صورتی که کار شما رنگی است و روشن کار شده باید سراغ لمینت های براق باشید. مشابه این مورد برای روکش های سلفونی هم صادق است. 

چاپ پوستر (پلات - لمینت) در مرحله اول نیاز به طراحی بسیار زیبا و چشم گیر زیادی دارد که موجب شود پوستر شما از فاصله دور باعث شود توجه  بینندگان را به خود جلب نماید، طرح کلی پوستر شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر بیان تمامی مطالب تبلیغاتی و یا آموزشی شما،طراحی جالب و خیره کننده ای داشته باشد که برای دقایقی بیننده را در مقابل خود نگه دارد.

در خصوص چاپ پوستر به  اگر تعداد کمتر از 100 عدد مورد نیاز می باشد به صورت دیجیتال و اگر تعداد بیشتر از 100 عدد مورد نیاز می باشد به صورت افست به چاپ رسانید.

در چاپ دیجیتال محدودیت خاصی جهت سایز چاپ و تعداد آن وجود ندارد، ولی در چاپ افست سایز های زیر  و تیراژ بیشتر به صرفه تر می باشد و از دور ریز و هدر رفتن کاغذ جلوگیری می نماید و در نتیجه به صرفه ترین حالت هزینه های چاپ را برای شما در بر خواهد داشت.

سایز پوستر های چاپ افست عبارتند از:

A3

35*50

50*70

70*100

نوع روکش هایی که در چاپ دیجیتال - پلات و لمینت استفاده می شود معمولا لمینت براق و مات می باشد و در چاپ افست یووی  و یا سلفون مات و براق  که خود در دو نوع سرد و یا حرارتی می باشد مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد.

شما میتوانید پوستر خود را با بالاترين کيفيت چاپ ديجيتال در زمان بسيار کم  و به هر تعداد که نياز داريد را از چاپخانه عصر تبلیغ بخواهيد.