چهارشنبه
۱۸ آبان
بازدید
۵۰۸
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب باکیفیت

چاپ کتاب برای نویسنده بسیار باارزش بوده و برای ماندگاری مطالب خود و همچنین جهت ترویج دانش، یافته های خود، سرگرمی و ... اقدام به چاپ کتاب می کند که برای ماندگاری خوب کتاب، باید کیفیت چاپ آن بالا باشد؛ همچنین، ممکن است نویسنده ای نوشته های خود را در قالب کتاب دربیاورد اما هدف او از این کار صرفا جمع آوری مطالب برای خود باشد که دراینصورت اقدام به چاپ یک جلد کتاب می کند؛ اما، کیفیت را در اولویت اول خود قرار می دهد. بطورکلی می توان گفت چاپ کتاب باکیفیت نیاز اصلی هر نویسنده ای است که می خواهد مطالب خود را چاپ کند.

عوامل متعددی منجر به چاپ کتاب باکیفیت و یا بی کیفیت می شوند که به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم. در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که چاپ کتاب هم به صورت چاپ دیجیتال و هم به صورت چاپ افست انجام می شود که در هر کدام از این روش ها، اگر دستگاه های به روز و حرفه ای استفاده شود و همچنین دیگر نکات رعایت شود، چاپ کتاب باکیفیت انجام خواهد شد.

انتخاب کاغذ مناسب از ابتدایی ترین و مهم ترین قسمت های چاپ کتاب است که باید به درستی انجام شود(انتخاب درست جنس کاغذ، گرماژ). در قدم بعدی دستگاه هایی که برای چاپ استفاده می شود و همچنین پرسنلی که خدمات چاپ را انجام می دهند بسیار مهم هستند که باید به کار خود تسلط داشته و با دقت بسیار بالا بصورت کاملا حرفه ای چاپ را انجام دهند. از دیگر عوامل موثر در چاپ کتاب باکیفیت، صحافی کتاب است که باید دقیق و به درستی انجام شود؛ در واقع، صحافی نقش بسزایی در ماندگاری کتاب خواهد داشت. با توجه به برخی از عوامل مؤثر در چاپ کتاب باکیفیت انتخاب یک چاپخانه خوب در چاپ کتاب بسیار مهم خواهد بود. مرکز چاپ دیجیتال عصرتبلیغ از جمله بهترین چاپخانه های چاپ دیجیتال بوده که همواره با ارائه ی بهترین کیفیت، برند خود را به همه ثابت کرده است. 

جهت چاپ کتاب باکیفیت در این مجموعه می توانید اینجا سفارش خود را ثبت کنید.