شنبه
۷ آبان
بازدید
۴۹۸
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از روش های حرفه ای در صنعت چاپ می باشد. این نوع از چاپ مزایای زیادی دارد و می توان ست های اداری، استند، بروشور و ... را با این روش چاپ کرد. ویژگی بارز چاپ دیجیتال سرعت بالای آن است و میتوان تیراژ های بالایی را در مدت زمان کمی نسبت به سایر روش های چاپ به اجرا رساند. همچنین سهولت استفاده از این روش از دیگر مزایای چاپ دیجیتال می باشد.

چاپ دیجیتال را در تعداد محدود و یا نامحدود می توان به اجرا رساند و تعداد مشخصی برای آن وجود ندارد. همچنین برای چاپ دیجیتال در تعداد کم، به دلیل حذف صفحاتی که در چاپ افست استفاده می شود، می توان صرفه جویی خوبی در هزینه ها کرد. محدودیت سایز کاغذ در این روش وجود ندارد و می توان هر طرحی را در سایز های مختلف با این روش به چاپ رساند.

طرح های چاپ دیجیتال قابلیت این را دارند که به دفعات تغییر کنند و قابلیت تغییراتی مانند تغییر طیف رنگ و ... در هر مرتبه از چاپ وجود دارد که از دیگر مزیت های بسیار خوب این روش چاپ به شمار می رود.

معمولاً، در برخی از طرح ها که دقت و ظرافت اهمیت بالایی دارد از چاپ دیجیتال استفاده می شود. طرح هایی مانند کارت ویزیت که در آن متون و طرح های ریز وجود دارد به علت دقت بالای چاپ دیجیتال  و امکان تغییر در هر مرتبه از چاپ، با این روش چاپ می شوند. 

در صورتی که قصد دارید مشاوره و راهنمایی بیشتری در مورد چاپ دیجیتال و سایر روش های چاپی کسب کنید و به دنبال بهترین مرکز چاپ در تهران هستید می توانید روی مجموعه عصر تبلیغ حساب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. این مجموعه با دارا بودن انواع دستگاه های چاپ و پرسنل حرفه ای آماده است در کمترین زمان ممکن سفارشات چاپ شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انجام برساند.