شنبه
۱۹ شهریور
بازدید
۵۶۴
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ تک جلد کتاب

معمولاً پیش از ثبت سفارش چاپ کتاب در تیراژ بالا، یک جلد از کتاب به صورت نمونه چاپ می شود تا بطور کامل از همه جهات بررسی شود. گاهی هم ممکن است به جهت نمایش کتاب خود لازم باشد چند جلد کتاب را به صورت نمونه چاپ شده داشته باشیم و پس از دریافت بازخورد دیگران تصمیم به چاپ کتاب در تیراژ بالا بگیریم؛ لذا، چاپ تک جلد کتاب برای کسانی که به تازگی شروع به نویسندگی کرده اند می تواند بسیار خوب و مفید باشد. به کمک چاپ دیجیتال می توان چاپ تک جلد کتاب را به راحتی، در کوتاه ترین زمان، با هزینه ای مناسب و بالاترین کیفیت ممکن انجام داد.

یکی دیگر از مواردی که منجر به چاپ تک جلد کتاب می شود، هدیه به دوستان، آشنایان و ... است که می توان نوشته های خود شخص را جمع آوری کرده و بهترین و خاص ترین هدیه تولد را به او تقدیم کرد. از طرفی دیگر ممکن است بخواهیم نوشته های خود را در قالب چاپ تک جلد کتاب دربیاوریم و در صورتی که بدانیم مطالب و محتوای ما  برای شخص طرف مقابلمان مفید است، به او هدیه بدهیم.

مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ از جمله بهترین مراکزی است که می تواند شما را در چاپ تک جلد کتاب کمک کند و در نهایت رضایت شما را به همراه داشته باشد. این مجموعه با 24 سال تجربه در زمینه چاپ، بهترین کیفیت چاپ دیجیتال را علاوه بر چاپ کتاب در همه ی خدمات خود ارائه می دهد و می توان برای ثبت سفارش تمامی خدمات این مجموعه با خیالی آسوده اینجا کلیک کرد و همچنین برای دریافت مشاوره پیش از ثبت سفارش با شماره 02166971578 تماس گرفت تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.