شنبه
۱۲ شهریور
بازدید
۸۳۴
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ تقویم اختصاصی

یکی از راه های تبلیغاتی مؤثر که می توان برای افزایش مشتری و درآمد از آن استفاده کرد، چاپ تقویم اختصاصی کسب و کار منحصر به هر شخص است که با این کار مخاطب با هربار نگاه به تقویم، نگاهش به لوگو و خدمات مجموعه افتاده و درنتیجه منجر به ماندگاری نام برند و خدمات آن بر ذهن مخاطب می شود که در چنین صورتی، امکان دارد که مخاطب جزء مشتریان آن مجموعه بشود؛ لذا، طراحی چاپ تقویم اختصاصی نقش بسیار مؤثری در افزایش مشتری خواهد داشت.

زیبایی و جذابیت چاپ تقویم یکی از عوامل مهم و مؤثر در یک تبلیغات موفق می باشد؛ اما، به تنهایی نمی تواند کافی باشد. هرچه کیفیت چاپ تقویم بالاتر و بهتر باشد، در نتیجه ماندگاری تقویم بیشتر بوده و تا پایان سال به خوبی می توان از آن استفاده کرد. مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ، علاوه بر انجام کلیه خدمات چاپ دیجیتال، چاپ تقویم اختصاصی را به صورت چاپ افست انجام می دهد و در هر نوع چاپ کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر انجام خدمات چاپی، طراحی سفارش مخاطب را نیز مطابق با نظر و سلیقه ی او انجام داده و پیش از انجام سفارش، جهت انتخاب نوع  و جنس کاغذ مشاوره می دهد تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بتوان بدست آورد. 

جهت چاپ تقویم اختصاصی و دریافت مشاوره می توانید هم از طریق این لینک اقدام کنید و یا با شماره  02166971578 تماس حاصل کنید.