دوشنبه
۷ شهریور
بازدید
۱۰۶۳
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ فوری در تهران

گاهی ممکن است نیاز داشته باسیم تا قایل های خود را در سریع ترین زمان ممکن به چاپ برسانیم که در چنین مواردی نمی توانیم از چاپ افست استفاده کنیم و با استفاده از چاپ دیجیتال می توانیم سفارش چاپ خود را در 2 ساعت تحویل بگیریم. به همین علت معمولاً چاپ فوری را چاپ دیجیتال می شناسند. 

علت کم بودن زمان چاپ در چاپ دیجیتال حذف صفحات چاپی است که در چاپ افست به دلیل سفارش در تیراژ بالا و بصرفه بودن قیمت ها استفاده می شود. خیلی از اوقات ارزش زود انجام شدن کار، بسیار بیشتر از هزینه ای است برای آن پرداخت می کنیم؛ در چنین مواقعی، چاپ فوری به میان می آید و از آن استقاده می شود. 

چاپ فوری در تهران، غالباً در مرکز تهران انجام می شود و مجموعه ی چاپ عصرتبلیغ واقع در خیابان 16 آذر در مرکز تهران، با سالها تجربه در زمینه ی چاپ به همراه صدها نمونه کار درخشان، از ابتدای ثبت سفارش تا زمان تحویل آن، همراه شما خواهد بود تا متناسب با بودجه ای که برای انجام سفارش خود درنظر گرفته اید، بهترین نتیجه را دریافت کنید. در این مجموعه برای انجام چاپ فوری در تهران، می توان علاوه بر ثبت سفارش حضوری، به صورت آنلاین نیز ثبت سفارش را انجام داد و در اینصورت برای دریافت مشاوره رایگان پیش از ثبت سفارش می توان  با شماره 02166971578 تماس حاصل کرده و جهت ثبت سفارش چاپ فوری در تهران نیز می توانید اینجا کلیک کنید.