شنبه
۵ شهریور
بازدید
۸۰۴
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ سربرگ در تیراژ پایین

یکی از مجموعه خدمات چاپ دیجیتال عصرتبلیغ، چاپ سربرگ در تیراژ پایین است که وجود سربرگ در شرکت های دولتی و خصوصی جزء یکی از راه های تبلیغاتی و بازاریابی اجباری است. چاپ سربرگ زیرمجموعه ی چاپ ست اداری است که هویت و اعتبار خاصی به آن شرکت و برند می بخشد و همچنین برای مکاتبات رسمی استفاده می شود، به همین جهت بهتر است که همیشه سربرگ  در شرکت ها وجود داشته باشد.

چاپ سربرگ صرفاً به شرکت ها و مؤسسات بزرگ اختصاص ندارد و همه ی اشخاصی که به نوعی برای خود کسب و کار منحصری دارند می توانند چاپ سربرگ مختص به خود را داشته باشند و با طراحی متناسب با کارشان، برند خود را به مخاطبان هدف بشناسانند. چاپ سربرگ عموماً در ابعاد A4 , A5 , A6 به چاپ می رسد که پراستفاده ترین ابعاد سربرگ هستند.

همانطور که اشاره کردیم، چاپ سربرگ یکی از موارد بسیار لازم و ضروری است که باید وجود داشته باشد به همین علت معمولاً چاپ سربرگ به همراه چاپ ست اداری به صورت چاپ افست(چاپ در تیراژ بالا) انجام می شود، اما گاهی ممکن است احتیاج ضروری به سربرگ داشته باشیم و با توجه به زمان بر بودن چاپ افست نتوانیم آن را تهیه کنیم؛ در چنین مواردی، می توان به کمک چاپ دیجیتال، چاپ سربرگ در تیراژ پایین انجام شود تا در کمترین زمان بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت انجام داد.

جهت انجام چاپ سربرگ در تیراژ پایین می توانید اینجا سفارش خود را ثبت کنید.