سه شنبه
۱ شهریور
بازدید
۱۰۶۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، به خصوص کسب و کارهایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند، به دنبال راه های مختلف جهت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات خود هستند که اگر معرفی خدمات به درستی انجام نشود، مخاطب با خدمات و یا محصولات آن شرکت ناآشنا بوده و درنتیجه، شرکت افزایش مشتری نخواهد داشت؛ در واقع، یکی از اهداف اصلی چاپ کاتالوگ، معرفی خدمات است که یکی از راه های بازاریابی جهت افزایش مشتری، معرفی کامل و درست محصول یا خدمت به مخاطب است تا مخاطب با توجه به نیاز خود تصمیم به استفاده و یا عدم استفاده از آن خدمت و یا محصول را بگیرد.

چاپ کاتالوگ اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و یا طراحی مناسبی نداشته باشد، نمی تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند و حتی اگر مخاطب بخواهد از خدمات آن شرکت استفاده کند، ممکن است برای دفعات دیگر، این شرکت را بخاطر نداشته باشد. قیمت چاپ کاتالوگ ارتباط مستقیم با کیفیت آن دارد و کیفیت چاپ کاتالوگ نیز به عوامل مختلفی از جمله جنس کاغذ، دستگاه چاپ، تونر و ... بستگی دارد که با توجه به گرونی مواد مصرفی، برای چاپ کاتالوگ از چاپ افست (تیراژ بالای 1000 عدد)  کمتر استفاده می شود و چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین پیشنهاد می شود.

برای چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین از چاپ دیجیتال استفاده می شود که در این نوع چاپ می توان حتی یک عدد کاتالوگ را در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت به چاپ رساند. مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ، با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ و مناسب ترین کاغذ علاوه بر چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین، همه ی خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

جهت ثبت سفارش چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین می توانید اینجا کلیک کنید.