دوشنبه
۳۱ شهریور
بازدید
۶۴۵۵
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ بروشور فوری و ارزان

مواردی که برای چاپ بروشور باید رعایت شود؟

چاپ بروشور یا به عبارت دیگر Brochure printing بهترین روش برای تبلیغات و اطلاع رسانی برای مخاطب شما به حساب می‌آید. چاپ بروشور به سفارشی گفته می‌شود که برای معرفی یک محصول و یا معرفی در کسب و کار استفاده شود. شما می‌توانید در این مرکز چاپ بروشور فوری خود را به صورت دیجیتال با قیمتی مناب و ارزان به چاپ برسانید. لازم به ذکر است در چاپ بروشور فوری طراحی آن برای مشتری هدف شما باید به طوری باشد که به راحتی بیانگر از کار شما باشد. ما می‌توانیم چاپ بروشور شما را به صورت تک یا هر تعدادی که باشد به بهترین کیفیت چاپی به صورت چاپ دیجیتال یا چاپ افست بر روی کاغذ گلاسه 135 یا 150 گرمی چاپ نماییم.

موارد مورد استفاده از چاپ بروشور

چاپ بروشور بهترین روش جهت معرفی و بازاریابی برای شما با یک طراحی زیبا به حساب می‌آید. شما با چاپ بروشور می‌توانید جهت معرفی محصول، کالا،  کسب و کار خود را به صورت هدفمند و با هزینه‌ایی کم انجام دهید. در واقع شما با چاپ بروشور می‌توانید اطلاعات مفید خود را با مخاطب خود به اشتراک بگذراید. بهترین روش برای ارتقاي کسب و کار شما با بودجه‌ایی مناسب و پایین چاپ بروشور ارزان مي‌باشد. برای به چاپ رساندن یک بروشور از طراحی حرفه‌ایی آن غافل نباشد که بتوان با یک بازاریابی خوب معرفی خود را به بهترین شکل نشان دهید. با این روش شما می‌توانید با هزینه کم به روش چاپ بروشور کسب و کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایید.

چاپ بروشور فوری

ما می‌توانیم علاوه بر طراحی فوری چاپ بروشور شما را خیلی سریع و فوری به دست شما برسانیم.

چاپ بروشور اختصاصی و سفارشی

ما می‌توانیم چاپ بروشور سفارشی شما را در چاپ دیجیتال عصر تبلیغ بعد از محاسبه قیمت به صورت چاپ دیجیتال در تیراژ کم و اندک و به روش چاپ افست در تیراژ بالا به چاپ برسانیم. تا می‌توانید تعداد سفارش بروشور خود را بالاتر ببرید، زیرا با این کارمی‌توانید قیمت چاپ بروشورخود را کاهش دهید.

چاپ دیجیتال عصر تبلیغ با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی می‌تواند و با بالاترین کیفیت رنگی چاپ بروشور شما را با پایین‌ترین قیمت به چاپ برساند.

مواردی که  قبل از چاپ بروشور فوری باید به آن توجه کرد:

پیش از چاپ بروشور لازم است محتوای داخلی آن را چندین بار چک نماییم، چک کردن متن باعث می‌شود خطاهای احتمالی، خط برش، خط تا با دقت بالایی ملاحظه شود. با چاپ بروشور در تیراژهای بالا در هزینه‌های خود به صورت چشمگیری صرفه‌جویی می‌کنید.

چاپ بروشور بهترین روش برای دیده شدن است:

هنگامی که بروشور خود چاپ میکنید، میتوانید با این کار بهترین اعتماد بین شما و مخاطب در کسب و کار خود ایجاد کنید. هدف از چاپ بروشور جذب  کردن مشتری و ارتقاء در کسب و کار است که شما با دادن اطلاعات به مشتریان خود می‌توانید تاثیر در فروش خود داشته باشید. این اطلاعات کمک میکند تا در هنگام انتخاب و خرید در صورت نیاز مشتری هدف شما شرکت شما در الویت قرار بگیرد.

نکاتی که باید در هنگام طراحی و چاپ بروشور باید آن را رعایت کرد:

• فایل مورد نظر به لحاظ چاپ بروشور کیفیت داشته باشد.
• برای چاپ بروشور طراحی در سایز واقعی اجرا شود.
• فایل ارسال برای چاپ بروشور باید مد رنگی CMYK داشته باشد.
• فونت استفاده شده برای چاپ بروشور کمتر از 10pt نباشد.
• فایل ارسالی برای چاپ بروشور باید رزولوشن 300dpi برای چاپ داشته باشد.
• فایل‌های ارسالی برای چاپ بروشور به صورت تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif برای چاپ به صورت آنلاین ارسال شود.
• اطمینان از فاصله متن از ابتدای کار برای برش حدوداً 3 میلیمتر باشد.
به دلیل مهم بودن ظاهر بروشور به مخاطب آن را بصورت رنگی طراحی و چاپ نمایید.
• چاپ بروشور معمولا  روی کاغذ گلاسه در گرماژ 135 یا 150 گرم و یا تحریر 80، 100 گرمی می‌باشد.
• ابعاد استاندارد برای چاپ بروشور A4 می‌باشد اما امکان چاپ در هر اندازه‌ای مقدور می‌باشد.
• چاپ بروشور معمولا بدون روکش انجام می‌شود اما در صورت نیاز می‌توان از سلفون یا لمینیت مات، براق استفاده نمایید.
• باید توجه داشت در هنگام چاپ بروشور معمولا دورو با خوردن دو خط تا انجام می‌شود.
نوع طراحی برای چاپ بروشور باید به گونه‌ای زیبا و نفیس باشد که در کنار دیگر بروشورهای موسسات و شرکت‌ها ارزش آن حفظ و قابل ارائه باشد.

روش ثبت سفارش برای چاپ بروشور فوری:

ابتدا در قسمت محصولات و خدمات به بخش چاپ دیجیتال مراجعه نماید و محصول چاپ بروشور را انتخاب نماید با ورود به بخش سفارش‌گیری آنلاین نوع چاپ بروشور، نوع جنس و گرماژ و بعد سایز آن را انتخاب و نوع سفارش خود را به صورت چاپ یکرو یا دورو انتخاب کنید و فایل خود را در سایت آپلود کنید.