پنجشنبه
۲۷ شهریور
بازدید
۴۶۶۹
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ گواهینامه، تقدیرنامه(Certificate)

مواردی که برای چاپ گواهینامه باید رعایت شود؟

چاپ گواهینامه یا به عبارت دیگر Certificate به سندی گفته می‌شود  که برای تاییدیه یک دوره‌ی آموزشی از طریق آموزشگاه به داوطلب و کارآموزی که در آن دوره آموزشی شرکت کرده و به نمره حدنصاب رسیده باشد اعطاء میشود. شما می‌توانید در این مرکز چاپ گواهینامه و تقدیرنامه خود را به صورت دیجیتال با قیمتی مناب و ارزان به چاپ برسانید. ما می‌توانیم چاپ گواهینامه شما را به صورت تک یا هر تعدادی که باشد به بهترین کیفیت چاپی بر روی گلاسه 250 گرمی یا کاغذ کوتد چاپ نماییم.

موارد مورد استفاده از گواهینامه و تقدیرنامه

شما با چاپ گواهینامه می‌توانید از کارمندان و همکاران خود تقدیر به عمل آورید و یا می‌توانید در قبال خرید کالاهای خاص در هر کسب و کاری که هستید از مشتریان خود با چاپ گواهینامه تقدیر به عمل آورید.

یکی دیگر از مواردی که می‌توان برای چاپ گواهینامه ذکر کرد برای اعلام رتبه و مهارت دانش‌آموختگان در مراکز آموزشی است، که موسسات آموزشی، فنی‌حرفه‌ای غیردولتی می‌توانند با چاپ گواهینامه رتبه علمی دانشجو را بعد از گذراندن آن دروه برای معرفی اعلام نمایند و دانش‌آموخته می‌تواند با اراایه گواهینامه به مراکز دیگر در صورت نیاز استخدام شود.

چاپ گواهینامه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های معرفی‌نامه موسسات برای نشان دادن که رتبه علمی یا مهارت اعضاء پس از گذراندن یک دوره مشخص به دیگران معرفی نمود.

انواع گواهینامه و تقدیرنامه را می‌توان به شرح زیر معرفی نمود:

1- چاپ گواهینامه‌ای اداری
2- چاپ گواهینامه برای رتبه دانش‌جویان

3- چاپ گواهینامه برای اعلام نوع مهارت اعضاء

4- چاپ گواهینامه‌های مربیان آموزشی

5-چاپ گواهینامه و لوح سپاس

6-چاپ گواهینامه و تقدیرنامه‌های دانش‌آموزی
7-چاپ گواهینامه به عنوان لوح سپاس برای کارمندان و بازنشستگان

8-چاپ لوح تقدیر برای روزهای خاص و مناسب‌های سال
9-چاپ گواهینامه برای ضمانت محصول
10-چاپ گواهینامه استاندارد

11-چاپ گواهینامه برای دوره‌های آموزشی تمام شده
12-چاپ گواهینامه برای معرفی نمایندگی و فرانچایز

13-چاپ گواهینامه‌های امنیتی

14-چاپ گواهینامه برای اعطای ایزو
15-چاپ گواهینامه برای فعالیت موسسات

ما در چاپ دیجیتال عصر تبلیغ چاپ تمامی گواهینامه‌های شما را روی بهترین کاغذ گلاسه و یا کاغذهای فانتزی و خاص مانند کارتی، کوتد، کتاب، فابریانو و ... بسته به نیاز مشتری چاپ می‌نماییم. (لازم به ذکر از داشتن مجوز و معرفی‌نامه برای چاپ گواهینامه الزامی می‌باشد).

چرا چاپ گواهینامه اهمیت دارد؟

چاپ گواهینامه برای تمامی موسسات آموزشی که دوره‌هایی آموزشی برگزار می‌کنند بسیار مهم است افرادی که در این دوره شرکت میکنند بعد از اتمام دوره گواهینامه دریافت می‌کنند. به دلیل ارزش و اهمینت در زمان نگهداری ارایه کاغذ مرغوب برای چاپ گواهینامه به بالا بردن کیفیت آن کمک می‌کند.

ما این تعهد را در عصر تبلیغ می‌دهیم که چاپ گواهی‌نامه شما را کاملا متفاوت از دیگران به چاپ برسانیم.
به همین دلیل است که سامانه آنلاین چاپ دیجیتال عصر تبلیغ در بخش محصولات خود چاپ گواهینامه و تقدیرنامه را اختصاص داده است. متن و اسامی خود را برای ما ارسال کنید تا طراحان ما برای شما گواهینامه و تقدیرنامه‌تان را طراحی نمایند و با جایگذاری اسامی افراد یک به یک آن‌ها را به صورت دیجیتال چاپ نمایند. تمام مشاوران ما به طور دقیق شما را یاری خواهند نمود که چاپ گواهینامه شما با بهترین کیفیت طراحی و چاپ شود. لازم به ذکر است چاپ گواهینامه می‌تواند در ابعاد متفاوت و مختلفی ارائه شود. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به پاکت برای گواهینامه در هنگام چاپ آن را به ما سفارش دهید.


نکاتی که باید در هنگام طراحی و چاپ گواهینامه آن را رعایت کرد:

•فایل مورد نظر به لحاظ چاپ کیفیت داشته باشد.
•طراحی در سایز واقعی اجرا شود.
•فایل ارسال مدرنگی CMYK داشته باشد.
•فونت استفاده شده برای چاپ گواهینامه کمتر از 10pt نباشد.
•فایل ارسالی برای چاپ گواهینامه باید رزولوشن 300dpi برای چاپ داشته باشد.
•فایل‌های ارسالی به صورت تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات بیشتر را با فرمت pdf برای چاپ به صورت آنلاین ارسال شود.
•اطمینان از فاصله متن از ابتدای کار برای برش حدوداً 3 میلیمتر باشد.
•مجاز نبودن مهر یا امضاء بر بر روی طراح هنگام چاپ.
به دلیل مهم بودن ظاهر چاپ گواهی‌نامه‌ها به مخاطب آن را بصورت رنگی طراحی نمایید.
•چاپ گواهینامه معمولا از جنس کاغذ گلاسه، کارتی، کتان و یا کوتد از گرماژ 170 تا 300 گرم می‌باشد.
•ابعاد استاندارد برای چاپ گواهی‌نامه A4 می‌باشد اما امکان چاپ در هر اندازه‌ای مقدور می‌باشد.
•چاپ گواهینامه‌ معمولا بدون روکش انجام می‌شود اما در صورت نیاز می‌توان از سلفون یا لمینیت مات، براق استفاده نمایید.
•باید توجه داشت در هنگام چاپ گواهینامه به میزان ارزش و اهمیت که دارد می‌بایست از نظر امنیت و ضدجعل بودن توجه لازم را داشته باشیم.
نوع طراحی برای چاپ گواهینامه باید به گونه‌ای زیبا و نفیس باشد که در کنار دیگر گواهینامه‌ها فرد یا موسسه ارزش آن حفظ و قابل ارائه باشد.

روش ثبت سفارش برای چاپ گواهینامه، تقدیرنامه(Certificate) فوری:

ابتدا در قسمت محصولات و خدمات به بخش چاپ دیجیتال مراجعه نماید و محصول چاپ گواهینامه را انتخاب نماید با ورود به بخش سفارش‌گیری آنلاین نوع چاپ گواهینامه، نوع جنس و گرماژ و بعد سایز آن را انتخاب و نوع سفارش خود را به صورت چاپ یکرو انتخاب کنید و فایل خود را در سایت آپلود کنید.