پنجشنبه
۶ شهریور
بازدید
۲۸۰۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

انتخاب بهترین سایز کاغذ برای چاپ کتاب دیجیتال در تیراژ کم

انتخاب بهترین سایز کاغذ برای چاپ کتاب دیجیتال در تیراژ کم

برای چاپ کتاب دیجیتال به چند نکته خیلی مهم برای انتخاب سایز کاغذ بسته به نوع و تالیف کتاب باید توجه کرد.

ما در این مقاله به چند نکته خیلی مهم برای انتخاب سایز کاغذ برای چاپ کتاب دیجیتال شما می‌پر‌دازیم تا به شما کمک شود بتوانید بدرستی آن را انتخاب نمایید.

ليست قيمت چاپ کتاب ديجيتال (كليه قيمتها به تومان مي باشد).

1 رحلی 210×297 1000 برگ به بالا 250 ثبت سفارش
2 وزیری 245×175 1000 برگ به بالا 200 ثبت سفارش
3 رقعی 210×148 1000 برگ به بالا 185 ثبت سفارش
4 جیبی 108×148 1000 برگ به بالا 150 ثبت سفارش

جهت اطلاع از لیست قیمت چاپ برای همکاران و ناشران جهت عقد قرارداد پس از ثبت نام درسایت با عصر تبلیغ تماس حاصل فرمایید که پنل شما به کاربر همکار تغییر کند.

قطع استاندارد کتاب:

انتخاب قطع کتاب بسته به نوع عنوان متن آن متغییر است که معمولا سایز کتاب در اندازه‌های استاندارد جیبی، پالتویی، خشتی، رقعی، وزیری و رحلی و ... است که این سایز در چاپ کتاب شما به صورت دیجیتال و افست تغییری ندارد.

انتخاب بهترین سایز نسبت به عنوان کتاب

انتخاب سایز کاغذ نسبت به متن داخلی و فهرست کتاب در دست اقدام برای چاپ بستگی دارد. بهترین پیشنهاد برای انتخاب کاغذ برای چاپ کتاب دیجتال در تیراژ کم یا افست به نظر من اگه متن کتاب شما شعر، روایت، داستان کودکانه، رومان و ... سایز کتاب شما بهتر است رقعی باشد. اگر شما شما کتاب کودک بود بهترین انتخاب برای چاپ کتاب شما قطع خشتی است، اگرکتاب شما کتاب درسی، جزوه و کتاب‌های عمومی بود بهترین انتخاب برای شما قطع وزیری است و در پایان اگر کتاب شما کتاب درسی تست، کتاب آزمایشگاهی، نمونه سوال و مقاله بود بهترین انتخاب شما سایز رحلی می‌بلشد

مجموعه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ می‌تواند چاپ کتاب دیجیتال شما را در هر تیراژی طبق سایزهای گفته شده در بالا به با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان به صورت آنلاین چاپ نماید و در صورت داشتن مشاوره بیشتر می‌توانید با تلفن: 02166971578 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما بتواند راهنمایی بیشتری برای چاپ کتاب دیجیتال شما انجام دهند.