سه شنبه
۴ شهریور
بازدید
۳۶۸۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب دیجیتال با تیراژ کم

برای چاپ کتاب دیجیتال با تیراژ کم چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

ما در این مقاله به موارد خیلی مهم برای چاپ کتاب دیجیتال شما می‌پردازیم:

ليست قيمت چاپ کتاب ديجيتال (كليه قيمتها به تومان مي باشد).

1 رحلی 210×297 1000 برگ به بالا 250 ثبت سفارش
2 وزیری 245×175 1000 برگ به بالا 200 ثبت سفارش
3 رقعی 210×148 1000 برگ به بالا 185 ثبت سفارش
4 جیبی 108×148 1000 برگ به بالا 150 ثبت سفارش

خوب برای شمایی که علاقمند به چاپ کتاب هستید چکار باید کرد؟ چاپ کتاب دیجیتالی جواب سوال شماست.

برای چاپ کتاب دیجیتالی باید به چند نکته خیلی مهم توجه کرد که کیفیت مطلوب‎تری از چاپ آن بگیرید.

در انتخاب چاپخانه دیجیتال خود دقت کنید و قبل از چاپ کتاب ماکت آن را با دقت ملاحظه فرمایید.

ماکت چاپ کتاب دیجیتال باید متن کتاب به همراه چاپ جلد سلفون خورده حرارتی مات یا براق برای رفتن به صحافی طبق دستور کار به صورت چسب گرم یا جلد سخت آماده شود.

بهتر است چاپخانه‌ایی که برای چاپ کتاب دیجیتال انتخاب می‌کنید به تمامی موارد گفته شده در بالا مجهز باشد این امر باعث سرعت در تحویل کار و خارج نشدن کتاب شما از آن چاپخانه می‌باشد.

در هنگام چاپ کتاب دیجیتال به ماکت آن توجه لازم شود درست است کاب دیجیتال چاپ می‌شود اما متن کتاب به هیچ عنوان نیاید کم رنگ و یا در بخش عکس یا ترام تراکم آن ضعیف و نامشخص باشد.

در چاپ کتاب دیجیتال با تیراژ کم به این نکته توجه کنید هیچ فرقی در تعداد چاپ آن ندارد فقط اختلاف قیمت در صحافی آن است که آن هم در صورت سفارش به همان چاپخانه صحافی آن را نباید گرانتر محاسبه کند.

یکی دیگر از مشکلات چاپ کتاب دیجیتال رو هم خوری آن است که باید پشت و روی بالای کتاب به عبارت دیگر هدر آن رو هم خورده داشته باشد دقیقا مانند چاپ افست.

یکی از موارد خیلی مهم و قابل توجه در چاپ کتاب دیجیتال کاغذ آن است که به دلیل برش زدن بند کاغذ حتما باید از کاغذ مرغوب اندونزی استفاده شود در غیر اینصورت و استفاده از کاغذهای نامرغوب داخل صفحات کتاب شما از سفیدی کاغذ بهرمند نیست.

ما در چاپ دیجیتال عصر تبلیغ این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مرغوب‌ترین کاغد و بهترین کیفیت چاپ برای کتاب دیجیتال شما استفاده نمایم. شما می‌توانید چاپ کتاب دیجیتال با تیراژ کم خود را به صورت آنلاین در سایت استعلام قیمت بگیرید و بعد آن را چاپ نمایید.