یکشنبه
۲ شهریور
بازدید
۴۶۱۴
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب دیجیتال

چطور چاپ کتاب دیجیتالی خود را انجام دهیم؟

یکی دو سالی است که به دلیل تورم و افزایش بی نهایت کاغذ به دلیل رشد قیمت دلار چاپ کتاب برای ناشران، مؤلفان، دانشجویان، نویسندگان و تمامی علاقمندان به چاپ کتاب به صورت افست از یک طرف؛ گران شدن قیمت کتاب و پایین آمدن فروش کتاب برای تمام فروشندگان از سوی دیگر تمام ناشران را برای سرمایه گذاری در چاپ کتاب بی‌تمایل کرده است.

ليست قيمت ديجيتال چاپ کتاب (كليه قيمتها به تومان مي باشد).

1 رحلی 210×297 1000 برگ به بالا 250 ثبت سفارش
2 وزیری 245×175 1000 برگ به بالا 200 ثبت سفارش
3 رقعی 210×148 1000 برگ به بالا 185 ثبت سفارش
4 جیبی 108×148 1000 برگ به بالا 150 ثبت سفارش

خوب برای شمایی که علاقمند به چاپ کتاب هستید چکار باید کرد؟ چاپ کتاب دیجیتالی جواب سوال شماست.

ما در این مقاله به قسمتی از دلایل که باید کتاب به صورت دیجیتال چاپ کرد می‌پردازیم:

1- یکی از مهترین دلایل قیمت چاپ دیجیتال کتاب است؛ که شما می‌توانید حتی یک عدد کتاب دیجیتال خود را چاپ کنید.

2- چاپ کتاب دجیتال در تیراژ دلخواه یکی دیگر از مسایل با اهمیت است که دیگر ناشر نیاز به سرمایه‌گذاری در شرایط گفته شده بازار ندارد، ناشر می‌تواند در هر تیراژ و تعداد دلخواه که می‌خواهد کتاب مورد نظر را به صورت دیجیتالی چاپ نماید.

3- آماده شده چاپ کتاب دیجتال خیلی سریعتر از چاپ افست امکانپذیر است و شما می‌توانید بسته به تعداد حداقل سفارش چاپ خود را به صورت آنلاین در 24 ساعت تحویل بگیرید.

4- چاپ کتاب دیجیتال در تمامی سایزهای استاندارد به صورت پالتویی، جیبی، خشتی، وزیری و رحلی امکانپذیر است.

5- چاپ جلد کتاب دیجیتال با دستگاه چاپ دیجیتال رنگی پرینت گرفته می‌شود و بعد از کشیدن سلفون حرارتی به صورت مات یا براق روی جلد و خوردن خط ناخنک و عطف به آسانی برای رفتن به صحافی آماده می‌شود.

6- دقت و کیفیت چاپ در کتاب دیجیتال، جهت بررسی و کنترل آن خیلی بالاتر است نسبت به چاپ افست و آمده شدن آن خیلی سریعتر در کمترین زمان به صورت فوری انجام می‌شود.

7- یکی دیگر از دلایل چاپ کتاب دیجیتال رقابت در زمان و تعداد تولید آن نسبت به چاپ افست است که دیگر نیازی برای گرفتن انبارهای بزرگ برای دپو آن را ندارد.

8- امکان اصلاح و ادیت مجدد کتاب در صورت داشتن غلط املایی بعد از چاپ کردن یک جلد کتاب دیجیتالی.

از زمانی که چاپ کتاب بیشتر به صورت دیجیتال در آمده است مجموعه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ با مجهز کردن چاپخانه خود آمادگی این را دارد روزانه بیش از 75هزار برگ کتاب شما را به صورت دیجیتال با بهترین کیفیت در سریعترین زمان ممکن با دقت چاپ 3600 Resolution انجام دهد.