سه شنبه
۲۷ شهریور
بازدید
۶۰۴۸
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ لیبل

چاپ لیبل یک راه مقرون به صرفه ولی بسیار عالی برای شناساندن نام نشان نام تجاری شما می باشد که براحتی می توانید با چسباندن برند خود برروی محصولات خودتان آن محصول را به خودتان منسوب بکنید.

یکسری تکنیک چاپ لیبل وجود دارد که شما باید آن موارد را رعایت کنید:

در درجه اول باید آن محصولی را که قرار است روی آن برچسب بزنید را اندازه بگیرید و براساس آن نسبت طراحی و سپس  نسبت به چاپ لیبل اقدام بکنید.

نکته دوم باید شما باید محلی که قرار است لیبل بچسبد کجا باید باشد آیا قرار است آن لیبل در معرض آب و باران و یا قرار است در یک کارتن محفوظ شده قرار بگیرد و براساس محل قرار گیری لیبل شما باید جنس لیبل خودتان را انتخاب کنید اگر قرار است در معرض باد و باران قرار بگیرید سعی کنید از یک لیبل سلفون دار استفاده بکنید که بسیار در برابر آب مقاوم می باشد و اگر قرار نیست در معرض هوا قرار بگیرد براحتی می توانید از یک لیبل ساده استفاده کنید و هزینه خودتان را نیز کمتر بکنید.

نکته سوم چاپ لیبل می باشد باید جوهر بکار رفته برای چاپ لیبل به گونه ای باشد که در برابر ضربه و شی تیز خط و خش نخورد و آسیب نببیند باید شرکتی که قرار است چاپ لیبل شما را انجام بدهد محصولات خودش را گارانتی بکند که لیبلی که قرار است چاپ بشود حداقل یکسال دوام داشته باشد.

سعی کنید سایز بندی برچسب خودتان را به گونه ای انتخاب بکنید که برای آن محصول بسیار مناسب باشد و از شی شما خارج نشود و به اندازه آن محصول شما باشد و سایز بندیش بسیار مناسب باشد.

سعی کنید قبل از ارسال محصول یا خدمات خود دقت بکنید که مدرک شناسایی برند شما که همان لیبل می باشد روی محصول شما قرار گرفته باشد و بعد ارسال صورت گرفته بشود. وجود لیبل نوعی برند و شناسنامه ای برای محصولات شما می باشد.

در چاپ افست هرچه تعداد سفارش خودتان را افزایش بدهید سبب ارزان تر و مقرون به صرفه تر شدن چاپ لیبل خودتان می شود در نتیجه سعی کنید در طراحی لیبل خود نهایت دقت را داشته باشید و سپس اقدام به چاپ لیبل بکنید زیرا لبیل بعنوان یک شناسنامه و سفیر برند شما در بین مشتریان شما خواهد بود در نتیجه در انتخاب لیبل و سایزبندی لیبل خود نهایت دقت را داشته باشید.

ما سعی کردیم در این مقاله یکسری تکنیک چاپ لیبل را برای شما بیان کنیم امیدوار هستیم در مقالات دیگر به بخش های مهم تری از چاپ لیبل فوری و یا چاپ لیبل ارزان برای شما بیان بکنیم.

تعرفه قیمت افست با در اختیار داشتن فرمهای عمومی و اختصاصی چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت، چاپ بروشور، چاپ پوستر، چاپ پاکت، چاپ فاکتور و...کلیه خدمات به صورت آنلاین انجام می شود.