سه شنبه
۲۰ شهریور
بازدید
۴۹۱۳
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ بروشور

راهنمایی سریع برای تولید یک بروشور تبلیغاتی

همه مدیران کسب و کار برای برقراری ارتباط تاثیر گذار با مشتری تلاش می‌کنند و راهکارهای متعددی را در این خصوص مورد استفاده قرار می‌دهند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب کنند ابزارهای موثر برای ارتباط با مشتری و رونق بخشیدن به کسب و کارخود  بروشور است. تمامی کسب وکارها با ساختار گرافیکی مناسب جهت طراحی و چاپ بروشور می‌توانند با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنند و خدمات و محصولاتشان را به مشتری معرفی کنند.

چاپ بروشور یک روش آزمایش شده است که توسط انواع مختلف کسب و کارها برای جذب مشتری مورد استفاده قرار گرفته است. یک بروشور خلاق وزیبا ارزشمند است و می تواند به طور مستقیم به فروش محصولات و کسب و کار شما رونق بخشد. با استفاده از بروشور شما در موقعیتی قرار می گیرید که اطلاعات را در اختیار مشتری قرار دهید و آگاهی بیشتری را در بین مخاطبان مورد نظر ایجاد می کنید.

گروه چاپ دیجیتال عصر تبلیغ رضایت مشتری بوده است. به همین دلیل تلاش کرده ایم با تشکیل تیم با انگیزه که همگی دارای تجربه در زمینه های چاپ و گرافیک هستند تا بتوانیم از شروع پروسه چاپ در سفارشات نظارت و کنترل داشته باشیم و انتظارات شما را از فرآیند چاپ برطرف نماییم. چاپخانه دارای دستگاه های افست، چاپ دیجیتال و صحافی است و امکان ارائه تمامی محصولات چاپی را دارا می باشد. ما میتوانیم توسط چاپ دیجیتال بروشور تبلیغاتی و یا پرینت رنگی، پرینت سیاه و سفید، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ کتاب شما رو در تیراژهای محدود به چاپ برسانیم، که باعث هدر رفتن اضافی کاغذ و با صرفه بودن با توجه به شرایط اقتصادی شما باشد. طراحان مجموعه عصر تبلیغ با فکرهای بکر خود و با استفاده از قالبها و اتودهای نو میتواند گامی بهتر برای معرفی کالا و محصول شما را خلق کنند. که پس از طراحی و ادیت در تیراژ دلخواه شما به چاپ برسد. شما می توانید با به خدمت گرفتن یک بروشور بازاریابی، تبلیغ و البته افزایش اطلاعات خود را انجام دهید. در دنیای دیجیتالی که امروز به مخاطب عام فرصتی برای مطالعه ی یک مقاله پیرامون خدمات و محصولات شما را نمی دهد؛ در نتیجه می توان در یک کاغذ تا خورده ی خوش رنگ و لعاب به صورت فشرده کاری که می توانید برایش انجام دهید را معرفی کنید. بگذارید اینگونه بگوییم اگر مقاله و مجله ها قصیده و غزل هستند؛ بروشورها دوبیتی هایی شیرین می باشند. اما کاری که ما می کنیم عبارت است از ابعاد A4 و A5 به صورت دو، سه و چهار لت. جنس بروشورها از تحریرهای 80 گرمی تا گلاسه های 250 گرمی متغیر است. شما می توانید از تعداد اندک یک دانه ایی بروشور سفارش دهید تا تعداد بیشتر حتی بالای عدد 1000 بروشور که توسط چاپ افست به چاپ می رسانیم. پس از چاپ ما می توانیم برای شما روکش های لمینت و سلفون هم کار کنیم.  در صورتی که شرایط کاری شما خاص و منحصر به فرد است به طوری که باید جنس، سایز یا طرح خاصی را به کار گیرید می توانیم سفارش شما را اختصاصی دریافت کنیم و با شرایط مشابه در اختیارتان قرار دهیم. برشورها ابزارهای تبلغاتی موثری هستند که تمام مشاغل نیازمندآنها می باشند.متنوع انعطاف پذیر و مقرون به صرفه هستند. شما میتوانید با تهیه برشور مناسب وبا کیفیت از رقبای خود پیشه بگیرید. برشورها معمولا کالا یا خدماتی را که توسط شرکت شما ارئه میشود نشان می دهد برشورها میتوانند دارای انواع تا باشند همانند دولتی سه لتی و... چاپ دیجیتال عصر تبلیغ در کنار اینکه تراکت‌های تبلیغاتی چاپ می‌کند، به شما کمک می‌کند تا برشورهای تازده‌ تان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

چاپ ​بروشور

  ما در مورد قالب‌ها، گرماژ کاغذ، انواع مختلف تازنی برای برشور های تا زده و حتی صفحه‌بندی به شما راهنمایی خواهیم داد. علاوه بر این موارد، ما قصد داریم تا ذهن شما را با ایده‌هایی در مورد شیوه‌های موثر بهره‌گیری از بروشورهای تازده بارور کنیم تا موفقیت بازاریابی و تبلیغات‌تان را تضمین کنید. ما به عنوان یکی از چاپخانه‌های آنلاین طبیعتا غیر از تراکت، برشورو کارت ویزیت ارزان، تولیدات بسیار بیشتری نیز ارائه می‌دهیم. محصولات ما از جمله کارت ویزیت و کارت پستال، بروشور و سربرگ و منتخب وسیعی از رسانه‌های تبلیغاتی و تجهیزات شرکتی و اداری را شامل می‌شوند شما همیشه می‌توانید برای چاپ به موقع پوسترها و رسانه‌های دیداری تبلیغاتی اتکا داشته باشید تا بتوانید آنها را به سرعت برای استفاده‌ی بازاریابی و تبلیغات خود بکار بگیرید. اگر واقعا عجله زیادی دارید، می‌توانید از مزایای تولید و ارسال فوری ما نیز بهره‌مند شوید. ما عاشق ایده‌های جدید هستیم، پس اگر آنچه را که از چاپخانه‌ی آنلاین ما به قصد سفارش در نظر داشته‌اید را نتوانستید پیدا کنید، کافیست با ما تماس بگیرید. ما تنها به چاپ محصولات نمی‌پردازیم، بلکه مهم‌تر از همه اینکه ما اساسا خود را متعهد به ارضای خواسته‌های مشتریان‌مان می‌دانیم.