یکشنبه
۱۸ شهریور
بازدید
۴۷۵۳
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ سربرگ

اگر شما به فکر  یک کسب کار بسیار بزرگ و ایدآل با اهمیتی هستید در ابتدا نیازمند به چاپ سربرگ مدیریتی و ست اداری که باعث تاثیرگذاری زیاد و پایدار برای مشتریانتان شوند را دارید. در واقع تمامی مکاتبات اداریتان نامه ها قرارداد ها و بسیار دیگر از نوشته هایتان نیازمند یک صفحه کاغذی که تصویری از آرم، آدرس، تلفن و مشخصات شرکت شما را در آن چاپ شده باشد را دارید. همچنین نکته بسیار با اهمیت دیگر این است که جنس مصرفی و نوع کاغذی که از آن برای سربرگ خود انتخاب می کنید از چه کیفیتی برخوردار است و کیفیت چاپ آن در چه سطحی قرار دارد.

زیرا بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس مصرفی کاغذ آن باعث می شود که به کسب و کار شما اعتماد بیشتری بشود. به طور مثال چاپ سربرگ بر روی کاغذ کتان 120 گرمی به مراتب خیلی بهتر از چاپ بر روی کاغذ 80 گرمی می باشد.

ست اداری

ست اداری منعکس کننده هویت شرکت شماست. زمانی که ست اوراق اداری، پاکت و سربرگ هایی را چاپ می کنید، باید همیشه مطمئن شوید که فایل های کارهای هنری با ظاهر و باطن شرکت شما تناسب دارد. طراحی سربرگ، پاکت، یادداشت و چاپ کارت ویزیت موید همگی آنهاست. با استفاده از لوگوهای متمایز یا رنگ های خود را منحصربفرد کنید.

در صورتی که تمایل دارید که خودتان سربرگ شرکت را طراحی کنید. ادعا می کنیم که می توانید طرح خود را به شرکتی ارائه دهید تا ایده های شما به واقعیت بپیوندند. در صورتی که قالب آماده چاپی دارید، گروه آنرا به صورت تست چاپ کنیم تا ملاحظه نمایید که آیا مطابق موارد درخواستی شما به چاپ می رسد و در صورتی که ندارید میتوانید از قالبهای آماده ما که لینک آنها را در پایین این مقاله میگزاریم استفاده کنید. پرسنل بخش چاپ عصرتبلیغ نه تنها از بهترین مواد و کاغذهای و روش های چاپی استفاده می کنند، بلکه این اطمینان را به شما می دهند که همه فرایندها قبل از اجرای چاپ به درستی اجرا می شوند. تمامی دستورالعمل ها به صورت آنلاین موجود بوده، و تمامی مشخصات فایل های کارهای شما مرحله به مرحله توضیح داده می شود. در چند مرحله ست اوراق اداری، پاکت و سربرگ شما را  با بهترین کیفیت عصر تبلیغ چاپ می کنیم لازم به ذکر است ما در عصر تبلیغ با قیمتی منصفانه و تیراژدلخواهتان را چاپ میکنیم حتی برای تیزاژ 100عدد، ما در چاپ دیجیتال عصرتبلیغ می توانیم کلیه نیازهای شما را چه از لحاظ جنس و چه نوع کیفیت چاپ پاسخ بدهیم.