یکشنبه
۱۸ شهریور
بازدید
۵۰۱۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

طرح فلت و مسطح چیست؟

در این مقاله که توسط  چاپ عصرتبلیغ ارائه شده  در مورد طرح های فلت یا مسطح صحبت می کنیم. احتمالا در مورد این نوع طراحی شنیده اید چون در سال های اخیر به گرایش اصلی در طراحی تبدیل شده است. بگذارید نگاه نزدیک تری به این گرایش بیندازیم و ببینیم این سبک چیست و از کجا آمده است و برای طراحی یک طرح فلت تمیز و زنده به چه چیزی نیاز داریم در ضمن در سایت عصر تبلیغ با کمترین قیمت چاپ دیجیتال و افست و صحافی  روبرو می شوید..

 طرح فلت یا مسطح چیست؟
طراحی فلت یک سبک مدرن و جمع و جور یا مینیمال از طراحی با رابط کاربری بالا است که در آنها از کمترین عناصر استفاده می شود و از به کار بردن رنگ های پیچیده، گرادیانت، های لایت و دیگر عناصر پر زرق و برق و بات ها و افکت های سایه اجتناب می شود..

طرح های فلت دقیقا نقطه مقابل اسکیومورفیسم و طراحی پر زرق و برق است. اما باید بگوییم که طرح های فلت هم به نظر می رسد ساده نیستند. این طرح ها ممکن است واجد بعضی از ویژگی های طراحی اسکیومورفیسم نیز باشند. طرح های فلت دقیقا نقطه مقابل اسکیومورفیسم و طراحی پر زرق و برق است. این طرح ها ممکن است واجد بعضی از ویژگی های طراحی اسکیومورفیسم نیز باشند.

به گفته گروه عصر تبلیغ طرح های فلت کمک می کند بیشتر روی محتوا تمرکز کنیم، بدون اینکه بیننده را از افکت های بصری منحرف کنیم. این به سادگی عناصر تاکید می کند ودرآن واحد رابط کاربری را پاسخگوتر می کند. قابل ذکر است که در این مجموعه (عصرتبلیغ) طراحی انواع کارت ویزیت ،کاتالوگ،سربرگ،فاکتور،تراکت ...و پریت سیاه و سفید و پرینت رنگی با دستگاه های چاپ روز دنیا و با بالاترین کیفیت به شما ارائه داده میشود وهمچنین  چاپ پلات رنگی وسیاه وسفید در اندازه های مختلف انجام میشود.
تاریخچه
گروه عصر تبلیغ با جستجو در تاریخچه فلت به این نتیجه رسیدند که طرح های مسطح قبل از اینکه در جامعه طراحی به یک گرایش مورد توجه تبدیل شوند مورد استفاده قرار می گرفتند. این طرح ها در دهه 80 به میزان گسترده ای به کار برده می شدند.عصر تبلیغ یکی از گروه های فعال در عرصه چاپ و نشر و طراحی انواع کارت ویزیت و کاتالوگ و سربرگ و itمیباشد.
طرح های فلت، به این شکل که حالا می بینیم، پس از اینکه Microsoft شروع به انتشار محصولات خود که به سبک Metro از آن یاد می شد کرد، شروع به کسب محبوبیت کرد. سبک Metro یک زبان رابط کاربری ساخته شده توسط Microsoft است که همه چیز در آن ساده و مدرن است لازم به ذکر است که شما مشترین محترم عصر تبلیغ اگر به سایت عصر تبلیغ مراجعه کنید با نازلترین قیمت های چاپ ما روبرو میشوید که قیمتی مناسب و دلخواه شما می باشد.عصر تبلیغ پرینت سیاه و سفید برگی 120و پرینت رنگی 400تومان  که با بقیه چاپ و نشرها کاملا متفاوت است و مطمعنا قیمتی مناسب می باشد .

در سال 2010 میلادی Microsoft ویندوز فون 7 را منتشر کرد، که از یک طرح فلت کاربرپسند ساده با لبه های تیز و تمیز و شفاف استفاده می کرد. پس از آن موفقیت، ماکروسافت Windows 8 OS را با همان سبک فلت Metro  منتشر نمود. سرانجام، در سال 2013 طرح های فلت به بالاترین نقطه محبوبیت خود رسیدند، زمانی که Apple از iOS 7 پرده برداری کرد. کیفیت چاپ رنگی و سیاه و سفید بهتری را با چاپ عصرتبلیغ تجربه کنید.