شنبه
۱۸ دی
بازدید
۵۳۵۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

ست اوراق اداری

ست اوراق اداری چیست؟
 ست اوراق اداری به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یا مکاتبات یک سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی و یا تبلیغاتی  استفاده می شود، می گویند. که شامل:کارت ویزیت،فاکتور،سربرگ،پاکت نامه،یادداشت است

به دلیل عناصر زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا "ست اوراق اداری" گفته می شود. این امر به نوعی بیان کننده نظم و سیستم مدیریتی منظم موجود در آن سازمان، شرکت یا برند می باشد.
استفاده از لوگو ، رنگ سازمانی و اطلاعات تماسی از مواردی هستند که عموما در ست اوراق اداری استفاده می شود. همچنین سادگی در طرح اوراق اداری و هماهنگی کل ست اوراق اداری با یکدیگر از نکات کلیدی هستند که در یک مجموعه ست اوراق اداری موفق نقش بسزایی دارند. مجموعه عصر تبلیغ با در اختیار داشتن ماشین های چاپ افست و دیجیتال میتواند کیله اوراق اداری شما را در کمترین زمان ممکن چاپ و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. مجموعه عصر تبلیغ مجهز به یک دستگاه ماشین چاپ دو ورقی 5 رنگ، یک دستگاه ماشین چاپ دو ورقی دورنگ Zp، برش پلاتر، صحافی در چاپ افست و در چاپ دیجیتال مجهز به یک ماشین کونیکا مینولتا 1060 رنگی جهت چاپ رنگی ارزان و با کیفیت در تیراژ کم و پایین برای چاپ سربرگ،چاپ جلد کتاب، پرینت پایان نامه های دانشجویی،چاپ کتاب، چاپ بروشور،چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت دیجیتال(کارت ویزیت در تیراژ 100عدد)، پرینت رنگی ارزان، پرینت رنگی A4، پرینت رنگی میدان انقلاب و یک ماشین چاپ کونیکا مینولتا 1052 پرینت سیاه و سفید، پرینت سیاه سفید، جهت چاپ سیاه و سفید، پرینت سیاه و سفید، پرینت سیاه سفید، پرینت سیاه و سفید ارزان، پرینت پایان نامه، پرینت کتاب، پرینت مقاله، در تیراژ بالا و یک دستگاه کونیکا مینولتا 452 برای چاپ و پرینت رنگی بر روی کاغذ تحریر جهت چاپ و پرینت سربرگ رنگی، سربرگ رنگیA4، سربرگ رنگیA5، پاکت، یک دستگاه برش دیجیتال، دستگاه چاپ پلات جهت چاپ پوستر A2، چاپ پوستر B2، چاپ پوستر A1، چاپ پوستر B1، چاپ پوستر A0، چاپ پوستر تبلیغاتی یک دستگاه لمینت جهت لمینت مات و لمینت براق می باشد. که شما به راحتی میتوانید با ثبت نام در سایت و ارسال آنلاین کلیه سفارشات چاپی خود از طریق سایت از امکانات این مجموعه بهرمند گردید.