دوشنبه
۲۵ دی
بازدید
۵۸۳۰
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

کتابی تازه طراحی مخصوص چاپ

در این روزها بیش تر از هر زمان دیگری، روش های خیلی زیادی برای چاپ وجود دارد.

1- افست 2- لتر پرس 3- جاپ دیجیتال 4- چاپ سیلک 5-حکاکی و ... . شناخت محدودیت ها و برتریها هر یک به نوبه خود ممکن است باعث سردر گمی شوند، و عدم آگاهی درست آن می تواند باعث هزینه زیادی برای طراحان و  مشتریان آن ها به بار  آورد. جویس اولین طراح / فروشنده چاپی است که به زبان خیلی ساده یک طراح، در این مورد کتابی مخصوص طراحان را گردآوری نموده است.

 برای کلیه دانشجویان طراحان دیجیتال، جای خالی آموزش تولید در مدارس کنونی حس می شود. «طراحی مخصوص چاپ» حاوی تمام اطلاعاتی است که لازم است طراحان، در هر سطحی که هستند، هنگام کار با چاپگرها از آن  آگاهی  کامل داشته باشند تا بتوانند به نتایج مطلوب خود هر چه سریعتر  دست یابند.

 جویس می گوید: «"طراحی مخصوص چاپ" نوعی نسخه فشرده شده از آموزش چاپ برای طراحان گرافیکی است. این کتاب حاوی توصیه هایی کاربردی برای طراحان  می باشد تا به واسطه آن احساس شوند در چاپ افست و دیجیتال، لترپرس یا فلکسو به چه نحوی می توانند هزینه، زمان بندی و اجرای پروژه های خود را با موفقیت پیش ببرند.

 «طراحی مخصوص چاپ» نتیجه اشتباهات خیلی زیاد و درس های مهمی است که جویس در طول 20 سال فعالیت خود در این حوزه طراحی و چاپ کسب بدست آورده است. او میگوید: باید راه سختی را در پیش می گرفتم تا متوجه شوم چگونم می توانم هنگام طراحی با ابزارهایی مثل کاغذ و جوهر، فویل و دای کاتینگ و بقیه آن ها، تصورات خود را خلق میکنم. این دانش در این کتاب نوشته شده است.

 مختصری از زندگی  مارینا جویس

جویس در تمام لحظات عمر خود در حوزه های بازاریابی چاپ، طراحی گرافیکی، نشر  مشغول فعالیت بوده است. او همان ابتدای زندگی خود عاشق طراحی و چاپ شد و یکی از اولین شرکت های فعال در حوزه از طراحی تا چاپ را همان ابتدای تاسیس کرد.

موسسه او به نام اینتاگلیو (INTAGLIO) به عنوان یکی از 50 شرکت چاپ کشور در نظر گرفته شد که با روند سریع رشد همراه بوده است.

 این شرکت هم چنین برنده جایزه اینر سیتی 100 نشریه InC شده بود  و جزو 100 شرکت برتر  قرار دارد که توسط زنان تاسیس شده اند.

 جویس کتاب خود به نام «طراحی مخصوص چاپ» را با این منظور تالیف کرده که بتواند به زبان یک طراح گرافیکی درباره چاپ صحبت های زیادی بزند. او در اتحادیه صنایع چاپ کالیفرنیای  (PIASC) سابقه عضویت و ریاست داشت.

کتاب،طراحی،چاپ،ایپینا،مارینا جویس، چاپ دیجیتال آنلاین عصر تبلیغ