دوشنبه
۲۵ دی
بازدید
۵۴۴۶
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ روی پارچه

نمایشگاه SGI دبی نشان دهندۀ توان شرکت ها در عرضۀ تجهیزات برای چاپ روی پارچه

چاپ شابلون همچنان سهم عمده ای از بازار جهانی چاپ روی پارچه را از نظر حجم تولید پارچه های چاپی به خود اختصاص داده است.

به گزارش تحلیلگران صنعت جهانی، حجم بازار پارچه­ های چاپی به سبب پیشرفت تکنولوژی و بهبود سرعت، طراحی و بهره­ وری در امر چاپ، تا سال 2020 به 8/29 میلیارد مترمربع می رسد. این صنعت به حوزۀ خاورمیانه و آفریقا نیز ورود پیدا کرده است.

به عنوان مثال، امارات متحدۀ عربی از لحاظ وسیع  بودن، چهارمین کشور پیشتاز در زمینۀ منسوجات در حوزۀ تجارت جهانی محسوب می­ شود که سالیانه حدود 5/17 میلیارد دلار تولید منسوجات این کشور می باشد. نمایشگاه SGI دبی (2018) بستری مناسب برای کشف فرصت­ های جدید و توسعۀ بازار منسوجات دنیا فراهم آورده است.

چاپ شابلون همچنان سهم عمده­ ای از بازار جهانی چاپ روی پارچه را از نظر حجم تولید پارچه ­های چاپی به خود اختصاص داده است. رشد قابل پیش ­بینی در سال­های آینده در حوزۀ چاپ دیجیتالی روی پارچه­ ها خواهد بود. برخی از حوزه­ های مورد نظر عبارتند از:

چاپ حرارتی

چاپ دیجیتال روی پارچه

چاپ روی انواع پارچه ها

چاپ بنرها و پرچم­های سفارشی برای ارائه در نمایشگاه­ها و کنوانسیون­ها

نمایشگرهای POS

ساخت لوگو و بنر

گرافیک روی دیوارها

حوزۀ خلیج فارس، بویژه کشور امارات از روزگاران قدیم در تجارت منسوجات و چاپ روی صنایع دستی فعالیت عمده­ای داشته و در حال حاضر نیز بطور فزاینده به حوزۀ چاپ روی پارچه روی آورده ­اند. این فرصت هنوز برای دیگران باقی است. نمایشگاه SGI دبی (2018) از تاریخ 14 الی 16 ژانویۀ 2018 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

 

چاپ پارچ،نمایشگاه،دوبی،ایپینا ، عصرتبلیغ