سه شنبه
۲۸ تیر
بازدید
۹۵۷
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

پرینت آنلاین

یکی از نیازهای ضروری همه ی افراد چه در نوجوانی، چه در جوانی، چه در میانسالی و چه در کهنسالی نیاز به پرینت است که به دلایل مختلفی به آن احتیاج پیدا می کنند. دانشجویان و دانش آموزان برای داشتن جزوات، قسمتی از کتاب، ارائه ی تحقیق و پژوهش خود بر روی کاغذ، کارمندان به جهت ارائه و نمایش مدارک و ... لازم دارند تا پرینت فایل های مورد نظر خود را داشته باشند. برای گرفتن پرینت می توان به کافی نت ها، مراکز چاپ و تبلیغات و ... مراجعه کرد که گاهی ممکن است امکان دسترسی به این مراکز را نداشته باشیم؛ در چنین مواردی، پرینت آنلاین می تواند گزینه ای خوب و مناسب باشد تا نیاز را برطرف کند. 

پرینت آنلاین امکان ثبت سفارش را  حتی در خارج از ساعات کاری نیز فراهم می کند که با توجه به این امکان دیگر محدودیتی در زمان سفارش دهی وجود نخواهد داشت. مجموعه چاپ دیجیتال عصرتبلیغ علاوه بر امکان ثبت سفارش پرینت آنلاین، امکان ارسال ( مانند شهر بزرگ تهران) فایل انتخابی شما نیز وجود خواهد داشت که سفارش شما از مجموعه ی ما به کمک تیپاکس، پست و یا باربری انجام خواهد شد. این مجموعه بنا به درخواست شما، پرینت را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید انجام می دهد که برای اطلاع از قیمت پرینت رنگی می توانید اینجا کلیک کنید.

به هنگام سفارش پرینت در تعداد بالا نیز ثبت سفارش آنلاین کمک بسیار بزرگی به صرفه جویی در زمان خواهد کرد که به همین دلیل نیز افراد زیادی نیازمند پرینت آنلاین خواهد بود. جهت ثبت سفارش سریع  و شبانه روزی پرینت آنلاین نیز می توانید اینجا کلیک کنید.