یکشنبه
۵ تیر
بازدید
۱۱۹۷
نویسنده
مدیر سایت
موضوع
دانستنی ها

چاپ کتاب دیجیتال

معمولا چاپ کتاب به دو صورت چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود که در این میان چاپ دیجیتال، یک روش مدرن و به روز می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارد، با سرعت خوبی انجام می شود؛ به همین علت، چاپ کتاب دیجیتال طرفدارهای ویژه ی خود را دارد. با توجه به موارد گفته شده، شاید سوال پیش بیاید که با توجه به این مزایای چاپ دیجیتال، چرا از چاپ افست استفاده می شود؟

در پاسخ به این سوال باید توجه داشت که، چاپ دیجیتال تنها در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که چاپ کتاب در تیراژ کم انجام شود و یا زمانی که وقت کافی برای چاپ کتاب نداشته باشیم؛ چراکه چاپ کتاب دیجیتال در تیراژ بالا هزینه ی زیادی را در بر خواهد گرفت و استفاده از این روش چاپی برای چاپ کتاب در تیراژ بالا مناسب نخواهد بود.

از دیگر مزیت های چاپ کتاب دیجیتال که می توان به آن اشاره کرد این است که چاپ دیجیتال به شما امکان چاپ یک جلد کتاب را می دهد و محدودیتی برای تعداد چاپ کتاب ایجاد نمی کند؛ اما، اگر چاپ کتاب برای تیراژ بالای 1000 عدد انجام شود، چاپ دیجیتال به دلیل هزینه ی بالا مناسب نخواهد بود و پیشنهاد نخواهد شد، به همین علت در همه ی مواقع از چاپ دیجیتال استفاده نشده و با توجه به نیاز از چاپ افست نیز استفاده می شود.

هرچند که چاپ دیجیتال کیفیت بالایی دارد؛ اما، دستگاه هایی که به کمک آن چاپ انجام می شود و افرادی که چاپ و صحافی کتاب را انجام می دهند، نقش بسیار مؤثری در کیفیت چاپ دیجیتال کتاب دارند. مجموعه چاپ و تبلیغات عصر تبلیغ با بهترین و به روز ترین دستگاه ها و همچنین کادری مجرب و حرفه ای، چاپ کتاب دیجیتال را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. ثبت سفارش در این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری انجام می شود که جهت ثبت سفارش غیرحضوری چاپ کتاب دیجیتال می توانید در تمامی ساعات شبانه روز از اینجا سفارش خود را ثبت کنید.